קלינגר: "אנחנו לא נופלים מאף קבוצה בליגה"

הפועל ת"א צנחה מתחת לקו האדום לאחר הפסד 1:0 לבני יהודה. המאמן מתוסכל: "הם הבקיעו ממצב אחד, היינו צריכים להוביל 0:4 במחצית". גוטליב: "סובלים ממזל רע". האדומים עם שער שדה בשבעה משחקים

(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדים רצופים וללא המאמן ניר ברקוביץ' שפוטר, בני יהודה גברה הערב (שבת) 0:1 על הפועל תל אביב במחזור השמיני בליגת העל וטיפסה זמנית למקום השלישי בטבלה. המנכ"ל כפיר אדרי ומאמן השוערים יעקב אסייג עמדו על הקווים. מנגד, הקבוצה של ניר קלינגר רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון וצנחה למקום הלפני האחרון, כשבמאזנה ניצחון בודד ושער שדה אחד בשבעה משחקים. מוחמד גדיר המחליף הכריע בנגיחה לאחר כדור קרן מדוד של מתיאה ליואיץ', מלך בישולי הליגה, שרשם אסיסט חמישי העונה.

צפו בתגובות מבלומפילד

ניר קלינגר סיכם: "המקצוע שלי מלא בתסכולים וזו פעם שלישית ברצף שזה קורה לנו. אנחנו רודפים אחרי התוצאות, אבל משחקים כדורגל טוב. אני חושב שבני יהודה הבקיעה מהמצב היחיד שלה למסגרת. היה צריך להיות 0:3 במחצית וזה רודף אותנו לצערי. אני מודע לבעיה בהתקפה ומודע לזה שאנחנו עם חמש נקודות בלבד. מצד שני, אני יכול להגיד שבאף אחד מהמשחקים האחרונים לא היינו צריכים להפסיד אלא לנצח את כולם. כשאתה מחמיץ, זה או לחץ או חוסר יכולת ובזה אנחנו צריכים לטפל. הירידה ביכולת המחצית השנייה זו תולדה של תסכול. זה פשוט הזייה להרגיש שאתה יכול להוביל 0:4, אבל יורד להפסקה ב-0:0. לצערי זה המצב. זה מה שיש. אנחנו נמשיך לשחק טוב ולקוות שהכדורים ייכנסו ולא ייצאו החוצה בשלומיאליות".

חיזוק בינואר: "זה כרגע לא האישיו בכלל וזה לא מעניין אותי. אני מתעסק בזה שיש לנו משחקים עכשיו ואנחנו במצב לא טוב. אני שואל אותך – בני יהודה הייתה טובה יותר מאיתנו? זה הכל, זו הבעיה שלנו לאורך כל המשחקים האחרונים ועם זה אנחנו צריכים להתמודד. מדברים על זה קצת יותר מידי, על כמות הכיבושים, אז זו נבואה שמגשימה את עצמה. אני המאמן ואני לוקח על זה אחרית. מלחמת הישרדות? מבחינת כדורגל, אנחנו לא נופלים מאף קבוצה בליגה. אנחנו משחקים טוב ומייצרים מצבים. אם לא היינו עושים את זה, הייתי אומר שאנחנו חלשים ושחבל על הזמן. אנחנו באמת יותר טובים מהיריבות, אבל כרגע זה לא בא לידי ביטוי בנקודות. זו אחריות שלי. אני מנסה לעבוד על זה ולטפל בזה. המחצית הראשונה הייתה הכי טובה שלנו העונה, היו לנו מצבים לא נורמליים. זו המציאות וצריך לחיות איתה".

ניר קלינגר | אריאל שלום

אדי גוטליב, בלם הפועל תל אביב, הוסיף: כמובן שכולם מאוכזבים מאוד, כי באמת שיחקנו טוב, במיוחד בחצי הראשון. מצבים כמו שהיו לנו, אני חושב שצריך להכניס ברמות האלה. לא יכול להיות שכל משחק הזדמנות וחצי מגיעים מולנו ושמים לנו גול ואנחנו מנגד לא שמים. קשה, באמת קשה, כולם מאוכזבים. צריך להמשיך לעבוד ולראות מה עושים. אני לא חושש, כי אני באמת מאמין בקבוצה הזו ואנחנו משחקים כדורגל טוב. יש סוג של מזל רע נגדנו, אבל אני חושב שזה יבוא".

המאמן הזמני של בני יהודה, כפיר אדרי, אמר בסיום: "ניצחון תמיד נותן שקט ואווירה טובה. מה שהיה השבוע עם הפיטורים זה לא דבר שנעים לחוות, אבל אנחנו חיים בעולם הכדורגל ויש מצב נתון. כרגע אני ויעקב מאמנים את הקבוצה. אנחנו אנשי מועדון ונעשה מה שצריך בכל רגע נתון. לאמן עד סוף העונה? יש בעלים והוא יחליט, נכבד כל החלטה שלו. כל עוד אני על הקווים, ניתן את כל מה שצריך. לשמחתי, אנחנו מכירים את הקבוצה יותר טוב מכל אחד אחר שיגיע, היינו חלק מבנית הסגל בקיץ. יש פה קבוצה מצוינת ואני מאוד מאמין בה. צבירת הנקודות עד עכשיו טובה מאוד. נעשה מה שצריך לעשות ואנחנו נלך ונשתפר כשהפצועים יחזרו".

כובש שער הניצחון, מוחמד גדיר, הוסיף: "תמיד כיף להבקיע ועוד יותר כיף לעזור לקבוצה לנצח. המצב לא קל בגלל חילופי המאמנים, אך אני מאמין בקבוצה ובחבר'ה ובטוח שיהיה בסדר. כשחקנים אנחנו לא מתעסקים בזה, אלא באים ונותנים את המקסימום באימונים. ברמה האישית, אני תמיד מאמין בעצמי, אבל עברתי הרבה פציעות. אני מקווה להיות בריא וכל השאר זה בונוס מבחינתי".

כפיר אדרי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי