האוהדים תמכו באימון, תורג'מן: נוכל להשיג נקודות נגד מכבי ת"א

לאחר שהפתיעה את מכבי חיפה במחזור הקודם, בהפועל כפר סבא מאמינים שאפשר לעשות את אותו הדבר נגד האלופה. המאמן הבהיר: "אם נשמור על קצב ואינטנסיביות, אפשר לנצח". עשרות הגיעו לעודד. אומואה וגטהון יפתחו

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון המרשים באמצע השבוע מול מכבי חיפה (2:3), שנתן לקבוצה קצת אוויר לנשימה, הפועל כפר סבא תנסה לצלוח מחר (ראשון) משוכה קשה נוספת, כשתתארח אצל האלופה מכבי תל אביב באיצטדיון בלומפילד (20:45, שידור ישיר בספורט1).

"ראינו מול מכבי חיפה במחצית הראשונה מצד אחד את הדברים עליהם אנחנו צריכים לעבוד, ובמחצית השנייה את הפוטנציאל של הקבוצה הזו . זה קורה לנו כבר מספר פעמים, ועל כך אנחנו צריכים לתת את הדגש – ריכוז לאורך כל המשחק ועבודה קשה. יש פה סגל רחב וישחק מי שיעמוד בדרישות", אמר המאמן עמיר תורג'מן לקראת המשחק.

על היריבה: "אני סבור שנוכל לעשות דברים יפים מול מכבי ת"א. הם קבוצה מצוינת, זו האלופה. היא עושה דברים יפים באירופה. אבל אם השחקנים שלנו יצליחו לשמור על קצב ואינטנסיביות לאורך דקות רבות, נוכל לצאת עם נקודות".

גטהון חוגג עם קיזיטו. צפוי לפתוח בהרכב | אריאל שלום

השחקנים זכו לקבלת פנים חמה באימון המסכם, כשכמה עשרות אוהדים הגיעו לתמוך ואף הבעירו אבוקות. המאמן צפוי לערוך שני שינויים מההרכב שפתח נגד הירוקים: טריקו גטהון ומייקל אומואה, מהבולטים במחצית השנייה, יפתחו במקומם של יהב אפריאט ורז כהן.

הרכב משוער: מתן זלמנוביץ', עומר דנינו, טל מכלוף, סודיק אטנדה, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, טריקו גטהון, בן רייכרט, אור דסה, מייקל אומואה וקיזיטו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי