ואן דר קאפ יחזור להרכב נתניה, אטוולד: "צריכים לחפש פתרונות"

אחרי 4:0 כואב באשדוד, היהלומים יקוו להתאושש מול קריית שמונה (ראשון החל מ-19:45, ספורט3). המאמן: "מה עשינו שונה? חכו למשחק ותראו". הבלם ההולנדי ישוב על חשבון אקיניימי. שחף יפתח?

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד המביך ביום רביעי למ.ס אשדוד, מכבי נתניה תנסה להוכיח מחר (ראשון החל מ-19:45, שחדור ישיר בספורט3) כי המעידה בעיר הנמל הייתה חד פעמית כשתארח את אחת מהפתעות העונה עד כה, קריית שמונה של קובי רפואה. המאמן ריימונד אטוולד יקבל בחזרה את הבלם קליאן ואן דר קאפ, שהחמיץ את המשחק האחרון עקב קלקול קיבה והוא צפוי לשוב ל-11 במקומו של אקינסלה אקיניימי שאכזב.

ההתלבטות של אטוולד היא בחלק הקדמי: גבי קניקובסקי ייעדר עקב הרחקה כשההולנדי שוקל האם להציב את אלעד שחף במקומו או להעביר את אחד הקשרים ההתקפיים לעמדה התקפית יותר, כשבכל אופן לאמק בנדה צפוי לשוב להרכב.

"אני חושב שגרמנו לקבוצות להיות יותר עירניות לקראת המשחקים מולנו. אנחנו בסיטואציה שבה אנחנו צריכים להמשיך ולחפש פתרונות ליריבים אשר רוצים למנוע מאיתנו לשחק את המשחק הרגיל שלנו", התייחס אטוולד למשחק מחר. "מה עשינו שונה לאחר התבוסה באשדוד? את זה תראו במשחק מול ק"ש, כך אני מקווה".

הרכב משוער, מכבי נתניה: דני עמוס, עידו וייר, קליאן ואן דר קאפ, עומרי גנדלמן, זלאטן שחוביץ', אלמוג כהן, אביב אברהם, אלעד שחף (קוואן פרייטר), לאמק בנדה, חן עזרא, יונס מלדה.

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי