קלינגר: "המצב שלנו מאכזב, מתסכל ומעציב". חלוץ זר יגיע בינואר?

לאחר ההפסד לבני יהודה והירידה לקו האדום, בהפועל ת"א מאמינים שהניצחונות יגיעו בזכות היכולת שהשחקנים מציגים עד כה. בקבוצה ינסו לשחרר שני שחקנים עד ינואר על מנת לעמוד בתנאי רשת הביטחון לפני שהחיזוק יגיע

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב נזכרים בפתיחת העונה שעברה תחת המאמן ניסו אביטן. אמש (שבת) האדומים רשמו האדומים הפסד שני ברצף לאחר שנכנעו 1:0 לבני יהודה בדרבי הקטן של ת"א, ובשל העובדה שבני סכנין ניצחה לפני כן, הפועל ת"א גם ירדה אל מתחת לקו האדום.

כבר במחצית המשחק אתמול הייתה תחושה כי אירועי המשחקים הקודמים יחזרו – הקבוצה באדום תשלם על ההחמצות הגדולות, תספוג באיום הראשון של בני יהודה לשער ותפסיד. המחשבות הללו הפכו גם למציאות, ופעם נוספת הקבוצה של ניר קלינגר גם לא מצאה את הרשת, מה שאומר שהיא עדיין עם שער שדה בודד מאז מחזור הפתיחה.

"מה שקרה במשחקים האחרונים פשוט חוזר על עצמו" אמר המאמן קלינגר לאחר המשחק. "החמצנו המון במחצית הראשונה. אני מאמין שנוכל להתקדם עם היכולת שאנחנו מציגים כרגע. אני מודע לבעיה של הקבוצה. המצב הנוכחי שלנו מאכזב, מתסכל ומעציב".

קלינגר. "המצב הנוכחי שלנו מאכזב, מתסכל ומעציב" | אריאל שלום

בסביבת המועדון אומרים טוענים שהקבוצה משחקת כדורגל טוב, שולטת במגרש בכל המשחקים ורק בגלל חוסר במזל ובבטחון במערך, הניצחונות לא מגיעים ואין התקדמות לעבר הפלייאוף העליון. לגבי משחק ההתקפה, בקבוצה עדיין מתאמן החלוץ גיל יצחק, אך בשלב זה רשת הביטחון של הממשלה מונעת החתמת שחקנים חדשים בסגל ללא שחרור של אחרים.

בהפועל ת"א צמאים לרכש בחלק הקדמי וכעת בהנהלה ממתינים לינואר כדי לנסות ולשחרר לפחות שני שחקנים, ובמקביל לצרף חלוץ איכותי, זר או ישראלי. הבלם אדי גוטליב הוסיף לאחר ההפסד אתמול: "מאוד מאוכזבים מהתוצאות שלנו עד עכשיו והמיקום שלנו בטבלה, אבל כרגע זה לא הזמן לוותר ולהוריד הראש. הניצחונות עוד יגיעו".

מבחינת השחקנים שקיבלו דקות נגד הכתומים בליגה, ניתן היה לראות את החזרה של עמנואל בואטנג במהלך המחצית השנייה. הקשר מגאנה סיים בידוד של שבועיים לאחר שחזר מביקור משפחתי בגאנה והספיק להתאמן באימון אחד בלבד עם הקבוצה עד המשחק אתמול.

בואטנג. יצא מבידוד וקיבל דקות נגד בני יהודה | דני מרון

מי שישב אתמול על הספסל במשך כל המשחק היה הבלם רז שלמה, זאת בשל כושר לא טוב ויכולת חלשה שהציג במשחקים האחרונים. המגן השמאלי דורון ליידנר התאושש מפציעה ונכנס למשחק בדקה ה-55, זאת לאחר שהחליף את דני גרופר, שהפך לשחקן קבוע בעמדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי