החשש של הפועל חיפה אומת: דראושה חיובי לקורונה

החלוץ נדבק בנגיף, בכרמל חוששים מהתפרצות הנגיף לפני המשחק נגד ב"ש (שני, 19:45, ספורט4). טען לפני התשובה כי איבד את חוש הריח, ברסקי התלונן על חולשה. במועדון הודיעו על כך למנהלת הליגה וממתינים להחלטה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שני ניצחונות רצופים, מקווים בהפועל חיפה להמשכיות בדמות ניצחון גם במשחק החוץ נגד הפועל באר שבע (שני, 19:45 בספורט4), אך הקבוצה קיבלה בשורות לא טובות הערב (ראשון) – אחמד דראושה נמצא חיובי לקורונה. החלוץ הגיע אתמול למתחם האימונים והתלונן על איבוד חוש ריח ולמרות שעבר בדיקות חום ואת כל הבדיקות הדרושות על פי המנהלת לפני האימון וכולן היו תקינות – הוחלט לא לתת לו להתאמן. בערב כבר הגיעו התשובות שבישרו רעות.

היום לפני האימון גם הקשר רוסלן ברסקי התלונן על חולשה ונשלח מיידית גם הוא לעבור בדיקות קורונה. במועדון מיד פנו למנהלת הליגה ועדכנו על המתרחש וכעת מחכים להחלטה לקראת המשחק מחר מול הפועל באר שבע. המושאל ממכבי תל אביב ייעדר מן הסגל ולא ייקחו סיכון לגביו, וכמובן שגם דראושה לא ישחק. כל שחקני הקבוצה זומנו לבדיקות.

ובחזרה למשחק, בהנחה שיהיה – אומנם יודעים שמדובר במשחק חוץ קשה מול יריבה עיקשת עם מאמן מצוין, אבל היכולת בשני המשחקים האחרונים גורמת לאופטימיות בקרב ראשי המועדון. בימים האחרונים ערך הבעלים יואב כץ שיחה עם השחקנים וביקש לשמור על דריכות בטענה שהמשחק הקרוב ישמש כ'צומת דרכים': "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בכל מגרש", אמרו הבוקר בחיפה. 

רוסלן ברסקי | לילך וייס

המאמן חיים סילבס לא מתכנן לבצע שינוי בהרכב, כך שכוכב הניצחונות האחרונים נס זמיר ימשיך בחלק ההתקפי ביחד עם קייס גאנם וחנן ממן. בין השאר הייתה התלבטות במרכז השדה בין עידו שחר לגל אראל, אבל האחרון צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט.

סילבס אמר הבוקר לקראת המשחק: "נפגוש יריבה שמגיעה עם הגב לקיר, שהמיקום שלה בטבלה עד כה לא משקף את הפוטנציאל שבה. מצדנו נרצה להמשיך ולשמור על המומנטום אותו יצרנו בשני המשחקים האחרונים וכדי שזה יקרה נצטרך להיות במיטבנו ומאוד מפוקסים, כי היריבה ממול מאוד מסוכנת".

מי שלא ייטלו חלק בהתמודדות הם הבלם עידו לוי והחלוץ ויליאם אגאדה. האחרון, כזכור, פצוע ובלי קשר יטוס לניגריה וישתתף בלוויית אחיו שמת לאחר מחלה קשה. לוי, שהיה כבר עם רגל וחצי מחוץ למועדון ולבסוף נשאר, חוזר מפציעה וצפוי להצטרף לאימונים מלאים במהלך השבוע.

אגאדה. קיבל אישור להמריא למולדתו | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי