סכנין במתקפה על עידן לייבה: "זו כבר התנהלות מגמתית"

על אף הניצחון 0:1 על אשדוד, בקבוצה זועמים על פסילת השער של האסלביינק וטוענים כי השופט מקפח אותם. במועדון לא פוסלים אפשרות שביקשו לפסול אותו ממשחקי הקבוצה לאחר שקיפח אותם גם בגמר גביע הטוטו וכן נגד ב"ש

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין נמצאת בכושר טוב. הקבוצה של ניסו אביטן ניצחה אתמול (שבת) 0:1 את מ.ס אשדוד, ניצחונה השני בשלושת המחזורים האחרונים, וברחה מהקו האדום. ואולם, במועדון זועמים על שופט המשחק עידן לייבה על כך שפסל את השער של נייג'ל האסלביינק בתחילת המשחק. במועדון הוציאו הודעה חריפה נגדו ואף עשויים לבקש לפסול אותו ממשחקי הקבוצה.

"הוא הצליח להשתלט על הכדור על אף שנדחף על שחקן אשדוד טום בן זקן, כבש שער חוקי למהדרין והשופט עידן ליבה החליט לחזור תשעה מהלכים אחורה, ניגד ל-VAR ומלביש לו נגיעת יד", תקפו במועדון בהודעה. "תוצאת המשחק הייתה 0:1 לבני סכנין אך במציאות ניצחנו 0:2", עקצו.

מעבר לכך, בסכנין טענו לשיפוט מגמתי נגדם והזכירו טעויות, לפחות לפי דעתם, מצד השופט כלפיהם מתחילת העונה. הם טוענים שנעשה להם עוול בגמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב: "בשני השערים שכבשה מכבי, הקוון הרים את הדגל ואותת לנבדל אך שופט המשחק (עידן לייבה) – פוסל את החלטתו ומאשר את שני השערים", והוסיפו כי השער הראשון בוודאות מעמדת נבדל".

האסלביינק. בקבוצה כעסו על פסילת השער שלו | מאור אלקסלסי

מקרה נוסף ארע במחזור הרביעי כאשר בני סכנין שמטה יתרון כפול נגד הפועל באר שבע וספגה שער שוויון עמוק בתוספת הזמן. "בדקה ה-94, שחקן הפועל ב"ש הבקיע שער, הקווין הרים את הדגל ומאותת לנבדל – שופט ה-VAR (עידן לייבה) דחה את החלטת הקוון ונותן שער לבאר שבע".

בקבוצה טרם פנו לאיגוד השופטים אך לא פוסלים לעשות זאת בימים הקרובים כדי לשים קץ לאירועים האחרונים."אנחנו מביעים את הטענות דווקא אחרי ניצחון וזאת בכדי להוכיח שמקרים כאלה לא יקרו בעתיד". אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי