כצפוי: ניר ברקוביץ', גיא לוזון וג'קי בן זקן יעמדו לדין

גיא לוזון | אודי ציטיאט

מאמנה לשעבר של בני יהודה צפוי לספוג עונש לאחר שהתפרץ על פרשם המשחק בתום ההפסד להפועל חיפה, מאמן מוליכת הטבלה עשוי להחמיץ את המשחק הקרוב בגין התנהגות בלתי הולמת. בעלי אשדוד לדין בעקבות העלבת שופט

(גודל טקסט)

לאחר שבוע עמוס במשחקים במסגרת ליגת העל, הכולל בתוכו שלושה מחזורים בתוך שבעה ימים, היום (ראשון) פרסם בית הדין של ההתאחדות לכדורגל את החלטותיו לגבי מספר תקריות ואירועים שהתרחשו. כל הדיונים יתקיימו ביום רביעי הקרוב (2.12) בשעה 17:00.

הראשון שיעמוד לדין הוא מאמן בני יהודה לשעבר, ניר ברקוביץ', לאחר שכזכור התפרץ על פרשן המשחק לאחר ההפסד 2:1 נגד הפועל חיפה. הנהלת המועדון מהשכונה בחרה לסיים את ההתקשרות עם המאמן לאחר שישה שבועות בלבד.

מאמן נוסף שעשוי למצוא את עצמו מורחק מהמשחק הבא של קבוצתו הוא גיא לוזון. מאמן מוליכת הטבלה לא אהב את ההחלטות של צוות השיפוט במהלך הניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים, סינן מספר מילים קשות ואף יצא מהאזור הטכני שלו והגיע לעמדת ה-VAR, דבר שלא מקובל ועל כן הוא הורחק.

שני המאמנים הקודמים יעמדו לדין בגין "התנהגות בלתי הולמת", ואחריהם גם בעלי מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן, יעמוד לדין, זאת לאחר שהעליב את שופט המשחק במהלך הניצחון 0:4 של קבוצתו נגד מכבי נתניה. בדו"ח השיפוט נכתב לאחר המשחק: "אחרי שריקת הסיום דווח כי ג'קי בן זקן ומשפחתו עמדו מאחורי עמדת השופט הרביעי, ובכל שריקה נגד קבוצתם מחו בהפגנתיות ובצעקות נגד צוות השיפוט. מעבר לכך ובכל פעם שספסל מכבי נתניה הגיב על החלטת צוות השיפוט במגרש, בן זקן צעק לעברם שלא יתלוננו ולא יבואו בטענות".

דו"ח השופט לאחר המשחק באשדוד | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי