ה-VAR עליהן בשלום: 0:0 בין מכבי נתניה לקריית שמונה

שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת, אך שופטי המסך כיכבו לאחר שהחליטו לפסול שער של דהן ובחרו לא לתת פנדל למארחת, למרות הכשלה של ברטקוס על בנדה. הזמבי ואלמוג כהן נפצעו, שחוביץ' הורחק. הצפוניים נותרו במקום השני

(גודל טקסט)

המשחק בין מכבי נתניה ולקריית שמונה הבטיח לא מעט, בעיקר בזכות התוצאות האחרונות של השתיים שהציגו עד כה – וגם הערב (ראשון) במגרש בנתניה היה קצב לא רע בכלל. אבל המפגש נגמר ב-0:0 שלא משרת את שתיהן ואף גרם לצפוניים לאבד את הפסגה למכבי פתח תקווה.

הרגע הגדול של המחצית הראשונה הגיע בדקה ה-13, כאשר דהן הכניע את עמוס עם בעיטה חזקה לחיבור – אולם לאחר בדיקה ב-VAR הגול של שחקן ההגנה נפסל בטענה לנבדל של לוסיו בתחילת המהלך. בדקה ה-31 בנדה נפצע בעקבות גלישה מסוכנת של ברטקוס, השופט שלום בן אברהם בדק את האירוע והחליט לא לפסוק לכדור עונשין, למרות שהזמבי הוחלף לאחר עשר דקות כתוצאה מאותה הכשלה.

שלומי בן אברהם שולף אדום לזלאטן שחוביץ' | ברני ארדוב

אטוולנד נאלץ לעשות עוד שינוי כפוי בדקה ה-49 לאחר שהקפטן אלמוג כהן נפצע גם הוא והוחלף על שדה. ואם לא די לצרות של המארחת, החל מהדקה ה-63 נתניה נותרה בעשרה שחקנים לאחר ששחוביץ' הורחק בצהוב שני, בעקבות הכשלה חסרת אחריות. מכאן דווקא האורחת הייתה מסוכנת יותר, אך לא תרגמה את ההזדמנויות של בראון ושכר לשערים והמשחק נגמר ב-0:0.

קריית שמונה שפספסה הזדמנות לעלות לפסגה תארח את מכבי חיפה והאקס ברק בכר. מכבי נתניה מנגד שנותרה במקום השישי, תתארח אצל הפועל תל אביב והמאכזבת ותנסה לשוב על חשבונה למסלול הניצחונות.

רועי קהת | ברני ארדוב

הרכבים

קריית שמונה: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, סמואל בראון, יואב הופמייסטר (אדריאן רוצ'ט 73), רועי קהת (מוחמד שכר 66), סאקו טורה, לוסיו, יוג'ין אנסה (אופיר מזרחי 77).

מכבי נתניה: דני עמוס, עידו וייר, קליאן ואן דר קאפ, עומרי גנדלמן, זלאטן שחוביץ', אלמוג כהן (יובל שדה 50), אביב אברהם, לאמק בנדה (רוי קורין 41), חן עזרא (רותם קלר 71), יונס מלדה (בן אז'ובל 71), קוואן פרייטר (ירין שרעבי 71).

מהלך המשחק

דקה 2: מכבי נתניה עם הזדמנות אדירה כבר בפתיחה. מלדה נכסה למרכז ובעט כדור למסגרת. ברטקוס הצליח להדוף לקרן.

דקה 13: אכזבה גדולה לקריית שמונה ולדהן, שכבש שער אדיר בעזרת הקפצה ובעיטה לחיבורים של עמוס ומאוחר יותר נפסל על ידי בדיקה ב-VAR בטענה לנבדל של לוסיו בתחילת המהלך. עדיין 0:0 במושבה.

דקה 24: מתפרצת של מלדה הסתיימה בבעיטה היישר לידיים של ברטקוס.

קליאן ואן דר קאפ, לאמק בנדה, כארם ג'אבר | ברני ארדוב

דקה 30: רגע שנוי במחלוקת. בנדה הוכשל ברחבה לאחר גלישה מסוכנת של ברטקוס, השופט בן אברהם בדק את האירוע ב-VAR ובמהלכו צעק לשופט "זה פנדל", בעוד רפואה מצידו השיב להולנדי "שב בשקט". בן אברהם שלף צהובים לשני המאמנים לפני שהחליט להמשיך את המשחק כסדרו.

דקה 41: בנדה נפצע לאחר אותה היתקלות עם ברטקוס והוחלף על ידי קורין.

שחקני קריית שמונה | ברני ארדוב

דקה 45: הזדמנות אדירה של נתניה, מלדה שעושה כל העולה על רוחו ברחבת קריית שמונה, מצא בכדור רוחב את אלמוג כהן שבעט כדור שעבר את ברטקוס, אך מורגן הציל עם הצפוניים עם הרחקה מקו השער.

דקה 63: מעשה חסר אחריות של שחוביץ', בתום עימות על הכדור הסרבי דחף את אלו והורחק אחרי צהוב שני.

דקה 77: טורה מצא במסירה חכמה את בראון שבעט כדור מסוכן שעלה כמה סנטימטרים מעל המשקוף.

דקה 90: שכר היה יכול לקנות את עולמו לאחר שנותר חופשי מול עמוס, אך בעט היישר לגופו של השוער, שהדף בקלות.

יואב הופמייסטר, אביב אברהם | ברני ארדוב
עידן נחמיאס, אלמוג כהן, שלום בן אברהם | ברני ארדוב
שלומי בן אברהם, סאקו טורה | ברני ארדוב
קליאן ואן דר קאפ, לוסיו | ברני ארדוב
קליאן ואן דר קאפ, יוג'ין אנסה | ברני ארדוב
שלומי בן אברהם בודק ב-VAR | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי