אבוקסיס הפתיע: תרגל מערך של ארבעה שחקני הגנה

טאהא וקבהא תורגלו באימון, שכלל מספר שינויים במהלכו, כשצדק שוב על הספסל. מאמן ב"ש טרם החליט על ההרכב הסופי, אך מלי ושבירו צפויים לפתוח בהתקפה. ז'וסואה לא נכח ויתנצל בשלישי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

האם יוסי אבוקסיס ישנה את שיטת שלושת הבלמים איתה פתח עד עכשיו? על פי האימון היום, ייתכן שכן. באימון הערב שערכה הפועל באר שבע תרגל המאמן את לואי טאהא ומרואן קבהא כבלמים, כשבקישור תורגל מריאנו בריירו, שפתח כבלם במשחק האחרון. התרגול הזה הפתיע את שחקני הקבוצה, משום שאבוקסיס העביר להם לאחרונה מסר כי הוא לא מתכוון לחזור לשיטת שלושת הבלמים. צמד המשחקים מול אשדוד ולברקוזן, שינו כנראה את התוכניות.

שיר צדק, ששחקנים שיערו שיפתח כבלם במשחק הקרוב לאחר ביקורת שספג שהובילה אותו לספסל, לא תורגל הפעם. תומר יוספי תורגל בהרכב, כשגם סינטיהו סלליך ומרסלו מלי תורגלו מאחורי החלוץ, איתמר שבירו. אבוקסיס עצמו ערבב את ההרכב, אך נראה שאנתוני וארן על הספסל. ז'וסואה לא נכח באימון היום ויגיע רק ביום שלישי כדי להתנצל בפני עמית ביטון, שעדיין לא כשיר ולא יהיה בסגל. כצפוי, גם ג'ונתן אגודלו ומיגל ויטור לא בסגל בגלל פציעות.

מי שלא התאמן הוא אלטון אקולטסה, שלא יהיה כשיר להתמודדות. אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "כרגיל בין רצף משחקים אנחנו באימוני התאוששות ולצערי לפני כל משחק נופל לנו עוד שחקן מהסגל. אנחנו מגיעים גם עכשיו בסגל חסר אבל יש לנו שחקנים טובים ששיחקו גם נגד לברקוזן ולא אכזבו. נקווה להשיג תוצאה טובה אחרי תוצאות לא טובות לאחרונה".

איתמר שבירו | מאור אלקסלסי

איתמר שבירו הוסיף: "נתכונן כמו שהתכוננו לכל משחק, אנחנו עובדים קשה מאוד. זו תקופה מאתגרת מאוד ונגיע מוכנים למשחק".

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אור דדיה, לואי טהא, מרואן קבהא, שון גולדברג; מריאנו בריירו, דוד קלטינס, תומר יוספי, סינטאיהו סלליך, מרסלו מלי; איתמר שבירו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי