סגל התפרץ לעבר השופט: "אתה גומר אותנו", אטוולד ביקר את אלו

שלומי בן אברהם בודק ב-VAR | ברני ארדוב

הבעלים של מכבי נתניה זעם על החלטות השיפוט של שלום בן אברהם ב-1:1 מול קריית שמונה, המאמן על המגן: "כדור שלנו, למה הוא הגיע אליו?". רפואה צעק על ההולנדי: "שב בשקט"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה והפועל קריית שמונה נפרדו הערב (ראשון) ב-0:0, ומה שהפך לסיפור המשחק הוא ה-VAR. איזי שרצקי, בעלי ק"ש, כעס תחילה על כך שהשופט שלום בן אברהם לא הסתכל במסך המערכת על השער של אורי דהן שנפסל, אבל כן בדק את ההכשלה של דז'יוגאס ברטקוס על לאמק בנדה.

לאחר מכן, זלאטן שחוביץ' מנתניה הורחק בדקה ה-63 בכרטיס צהוב שני אחרי דחיפה גבולית על דור אלו, דבר שעורר את זעמם של אייל סגל ומנכ"ל מכבי נתניה, ניב גולדשטיין.. הבעלים צעק לעבר השופט: "אתה גומר אותנו".

בכלל, המשחק היה חם. בזמן ששלום בן אברהם בדק את ההכשלה על בנדה ברחבת ק"ש וצפה ב-VAR, מאמן היהלומים ריימונד אטוולד צעק לעברו: "זה פנדל!". מאמן ק"ש, קובי רפואה, צעק בחזרה לעבר המאמן ההולנדי: "שב בשקט".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

אטוולד אמר בסיום: "רואים שלפעמים אנחנו קצת נלחצים ועצבניים. יש לנו קבוצה צעירה ואנחנו צריכים להמשיך ללמוד. לקראת סוף המחצית הראשונה הגענו לכמה מצבים טובים, אני בסך הכל מרוצה. גם המחצית השנייה הייתה טובה, ואחר כך עבדנו טוב על המגרש כשהיינו עם עשרה שחקנים. יכולנו לנצח ואנחנו מרוצים מהתוצאה".

אטוולד דיבר גם על הכרטיס האדום שנשלף לעבר שחוביץ' וביקר את דור אלו מק"ש: "הכדור חופשי היה עבורנו, של מכבי נתניה. אני לא יודע למה השחקן היריב הגיע לכדור. רצינו לפתוח מהר את המשחק, זה לא הכדור שלו. החוק ברור, אחרי שהשופט שורק אסור לגעת בכדור, אבל כנראה שבישראל החוקה אחרת".

קובי רפואה: "באנו לנצח, כמו שאנחנו באים בכל שבוע, אבל לא קיבלנו החלטות נכונות בחלק הקדמי. הגענו למצבים לא רעים לקראת הסוף והיינו צריכים להכריע את המשחק, אבל סיימנו בתיקו. הכל בסדר, אנחנו ממשיכים קדימה".

קובי רפואה, שלומי בן אברהם | ברני ארדוב

לקראת מכבי חיפה בשבת: "אנחנו מגיעים מוכנים לכל משחק וכדי לנצח, לא משנה נגד מי אנחנו משחקים. כמובן שזה משחק קשה, אבל כמובן שאנחנו גם רוצים לבוא לנצח".

דור אלו: "מכבי נתניה קבוצה מצוינת. אנחנו מרגישים פספוס בחדר ההלבשה. בחצי שעה האחרונה שיחקנו ביתרון מספרי וחבל שלא הצלחנו לנצח. צריך לתת קרדיט לנתניה, באנו לשחק מול קבוצת בית מאוד קשה. היה לנו הזדמנויות להבקיע ולא עשינו את זה.

המפגש מול הירוקים בשבת: "עם כל הכבוד, אנחנו לא מסתכלים על ראשות הטבלה, אלא באמת ממשחק למשחק. זו לא קלישאה. אם נסתכל על המקום הראשון זה לא ייתן לנו כלום. מצפה לנו משחק מאוד קשה ואני מקווה מאוד שנבוא כמו שבאנו עד עכשיו, ניתן את הנשמה וניקח את הנקודות".

דור אלו, שלומי בן אברהם | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי