ביקורת בק"ש על השיפוט: "היו כמה החלטות הזויות"

במועדון הצפוני לא אהבו חלק מהחלטות השיפוט של שלומי בן אברהם ב-0:0 על נתניה וביקרו את החלק ההתקפי: "לא יכול להיות שעם יתרון של שחקן בקושי נגיע למצבים". מורגן נפצע. המבחן הבא: מכבי חיפה בשבת

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה קיוותה אמש (ראשון) להשיג ניצחון נוסף ולחזור למקום הראשון, אך לבסוף נפרדה ב-0:0 ממכבי נתניה בחוץ ונותרה במקום השני. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה מבחינת הקבוצה של קובי רפואה, בעיקר לא היכולת של החלק הקדמי, מה שהביא לכעס בקרב הבעלים איזי שרצקי שהגיע לעקוב מקרוב.

במועדון ביקרו את החלק ההתקפי וציינו שעם מעט יותר דיוק הקבוצה הייתה מסיימת את המשחק עם ניצחון מול עשרה שחקנים של נתניה החל מהדקה ה-63, אז הורחק זלאטן שחוביץ'. "אם אנחנו רוצים להיות קבוצת צמרת אז אנחנו חייבים לנצח משחקים כאלה. לא יכול להיות שעם יתרון של שחקן בקושי נגיע למצבים", אמרו בקריית שמונה.

בקבוצה לא חסכו ביקורת גם מהשופט שלומי בן אברהם: "היו כמה החלטות הזויות וחבל". במשחק הבא מצפה לחניכיו של קובי רפואה מפגש מול מכבי חיפה בשבת הקרובה (החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט1), ואין ספק שהיא תצטרך להציג יכולת הרבה יותר טובה מזו שהציגה אתמול בשביל לגבור על הקבוצה של ברק בכר, האקס. המגן זיו מורגן נפצע אתמול וייבדק בימים הקרובים.

זיו מורגן | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי