שביעות רצון במכבי ת"א: "זה מתחיל להתחבר"

דן ביטון, טריקו גטהון | דני מרון

אחרי שחיברה ניצחון שלישי ברציפות ועקפה זמנית את מכבי חיפה, מצב רוח טוב בשורות האלופה שנערכת לקרב החשוב מול קרבאח. דן ביטון: "זה ייראה עוד יותר טוב בהמשך". דוידזאדה עשוי לפתוח במקום סבוריט המורחק

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לאט לאט, מכבי תל אביב נכנסת היטב אל ליגת העל. האלופה פתחה את עונת 2020/21 בזירה המקומית לא כל כך טוב, ואתמול (ראשון) היא רשמה 0:3 נהדר על הפועל כפר סבא. זה היה הניצחון הראשון של הצהובים העונה בבלומפילד בליגה, אבל חשוב מכך, הניצחון השלישי ברציפות, שגרם לחניכיו של גאורגיוס דוניס לטפס זמנית למקום החמישי.

צפו בתקציר: 0:3 נהדר למכבי ת"א על הפועל כפ"ס

אם לפני חודש היו אומרים בקריית שלום שבתוך שלושה מחזורים הקבוצה תעקוף בשתי נקודות את מכבי חיפה, היריבה העיקרית במאבק על תואר האליפות, היו חושבים שאלו דמיונות, אך דברים מתחילים להתחבר אצל מכבי תל אביב.

במועדון מדברים על כך שהם הולכים צעד אחר צעד, והצעד הבא הוא ביום חמישי – כאשר לקבוצה מצפה משחק מול קרבאח באיסטנבול במגרשה של בשאקשהיר, ובסיום ההתמודדות הצהובים עשויים למצוא את עצמם מבטיחים את העפלתם לסיבוב הנוקאאוט הראשון של הליגה האירופית (החל מ-19:40, שידור ישיר בספורט2).

צפו בתגובות

דוניס החליט לקצר את הרוטציה ולשחק עם שמונה או תשעה שחקנים קבועים בהרכב כדי לשמור על יציבות ולהמשיך להשתפר. אתמול, רק סמוך ליציאה לבלומפילד נודע לשחקנים המתוחים מי ייכלל ב-11 הפותחים, מי יישב בספסל ומי ייאלץ לעלות ליציע. היריבה, כפ"ס, שבשבוע שעבר הפתיעה את מכבי חיפה עם 2:3, הייתה די נוחה ופחות מאיימת משציפו. למעט טעות של הבלם לואיס הרננדס שכמעט עלתה בשער, השחקנים של עמיר תורג'מן לא הגיעו לשום מצב ממשי אל מול השער של דניאל טננבאום.

גאורגיוס דוניס | דני מרון

יונתן כהן הראה שכאשר הוא מקבל את חולצת ההרכב באופן רציף הוא האיש הדומיננטי ביותר בחלק הקדמי, כאשר אתמול הוא להט עם שני בישולים ושער וחיבר אליו את אלכסנדר פשיץ', דן ביטון ואייל גולסה. בסביבת מכבי תל אביב הביעו שביעות רצון מיכולתו של כהן, שנבחר למצטיין במשחק. לאחר שכבש בנגיחה, השחקן חגג פעם נוספת עם תנועה השתקה. על פי חלק מאוהדי הקבוצה, מדובר במחאה של החלוץ על רקע ביקורות שהוא סופג לאחרונה ברשתות החברתיות. לגבי איתי שכטר שעלה מהספסל והורחק, החלוץ נראה מתוסכל מאוד בסיום.

דן ביטון החל עת מעמדו בהרכב, ואתמול המשיך להשתפר ואף כבש את השער השני והוסיף בישול לכהן. הקשר אמר בסיום: "המשחק נראה יותר טוב מהקודמים לו. שחקנים חדשים הגיעו וזה ייראה עוד יותר טוב. אנחנו באים לנצח כל משחק, אנחנו מכבי ת"א, ניצחון בשבילנו זה מאסט".

דן גלזר, שנעדר אתמול בעקבות הפציעה, זכר ל-1:1 נגד ויאריאל, נמצא בספק גם למפגש מול קרבאח בחמישי. מי שייעדר בוודאות הוא אנריק סבוריט, אשר הורחק מול הצוללת הצהובה, ומי שישחק על חשבונו בעמדת המגן השמאלי הוא אופיר דוידזאדה.

יונתן כהן חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי