גורם בהפועל באר שבע: "לקראת ינואר, כולם כאן תחת זכוכית מגדלת"

שינוי המערך של אבוקסיס, שחוזר לשני בלמים, הפתיע את השחקנים: "הערב אין תירוצים. גם בלי ז'וס ואקולטסה, חייבים לנצח", אמרו. במועדון מבינים: הפסד נוסף יוביל למשבר. תורג'מן יגיע?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שחקני הפועל באר שבע הופתעו אתמול כאשר יוסי אבוקסיס הבהיר להם כבר בתחילת האימון כי הוא מתכוון לערוך שינוי לקראת המשחק הערב מול הפועל חיפה (שני החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט4). כפי שפורסם כאן אמש, המאמן, שלאחרונה שלח מסר לשחקנים כי הוא לא מתכוון לשנות את השיטה לקראת המשחק מול לברקוזן, חזר למערך שני הבלמים.

אבוקסיס תרגל את לואי טאהא ומרואן קבהא כבלמים והסית לקישור את מריאנו בריירו, שפתח כבלם במשחק האחרון. "אם זה לא יעבוד הערב, כנראה שאנחנו במשבר רציני", אמר אחד השחקנים לאחר האימון אמש. "ניסינו כבר הכל, היינו בפגרה כך שאין עומס על השחקנים. גם בלי ז'וסואה ואקולטסה, חייבים לנצח. יש לנו שחקנים מספיק טובים כדי לעשות את זה". גורם בהפועל באר שבע אמר: "לקראת ינואר, כולם כאן תחת זכוכית מגדלת. אנחנו משחקים הערב במערך שונה, אין תירוצים. חייבים לנצח".

אבל גם המערך הזה, שמספר שחקנים דגלו במעבר אליו, יוצר לא מעט בעיות בקו האחורי. באר שבע הציעה לעמית ביטון חוזה לשנתיים מתוך כוונה שיישאר וייאבק על מקום בהרכב, בעוד שמרואן קבהא משחק כבלם יחד עם טאהא. בנוסף, מיגל ויטור אמור לחזור בקרוב מפציעה ושיר צדק יושב על הספסל. במצב העניינים הזה, נראה כי איתן רצון, שנקנה מהפועל עכו ולא משתלב ברוטציה, יסיים את דרכו בקבוצה בינואר.

מרואן קבהא | דני מרון

"כשויטור יחזור, סביר להניח שמרואן יחזור לקישור, בריירו ימשיך בעמדה הזאת ונישאר עם ארבעה בלמים", העריכו שחקנים בקבוצה – וכך טאהא, ויטור, ביטון וצדק יתחרו בניהם. יחד עם זאת, לא בטוח שאבוקסיס יוותר מהר על קבהא כבלם, מאחר והוא מאוד סומך עליו. באר שבע רוצה להתחזק בינואר וכפי שפורסם כאן בשישי, אלון תורג'מן סומן כמועמד לחיזוק.

כזכור, תומר יוספי, סינטיהו סלליך ומרסלו מלי תורגלו יחד, כשגם רותם חטואל נכנס לרוטציה כשחקן כנף ועשוי לפתוח במקום אחד הקשרים. אנתוני וארן יפתח על הספסל. ז'וסואה, אלטון אקולטסה, ג'ונתן אגודלו ומיגל ויטור ייעדרו בשל השעיה ופציעות.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אור דדיה, לואי טהא, מרואן קבהא, שון גולדברג; מריאנו בריירו, דוד קלטינס, תומר יוספי, סינטאיהו סלליך, מרסלו מלי; איתמר שבירו.

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | ויסלה קראקוב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי