האקסים חגגו, ב"ש שוב לא ניצחה: 2:2 מול הפועל חיפה

מחזיקת הגביע הייתה טובה יותר, אך החבורה של סילבס לא הרימה ידיים וחילצה נקודה בזכות שער אדיר של ממן (1) ונגיחה של גאנם (68) - שעד לפני שנה שיחקו בבירת הנגב. מנגד, שבירו (8) וחטואל (41) הפכו זמנית

(גודל טקסט)

לעומת המשחקים האחרונים במסגרת הליגה, הערב (שני) הפועל באר שבע הציגה יכולת מרשימה נגד הפועל חיפה באצטדיון טדי במסגרת המחזור השמיני של ליגת העל, והוכיחה – אולי לראשונה העונה – כי היא יכולה להסתדר ללא ז'וסואה ואלטון אקולטסה. לצערה גם הפעם זה לא הספיק והקבוצה מבירת הנגב השיגה עוד משחק ללא ניצחון ו-2:2 סוער במיוחד נגד החבורה של חיים סילבס.

המשחק נפתח בסערה וקיבלנו את השער הראשון תוך 48 שניות בלבד, לזכותה של הפועל חיפה. ממן קיבל כדור מזמיר ושחרר בעיטה אדירה מ-25 מטרים שנעצרה בחיבורים רק של לויטה. באר שבע הגיבה במהרה ומצאה את השוויון בדקה השמינית ממהלך שהחל אצל סלליך ונגמר בדחיקה טובה של שבירו תוך כדי החלקה. המהפך של באר שבע הושלם גם כן במחצית הראשונה. חטואל שפתח בהרכב לראשונה במסגרת הליגה הבקיע את שערו הראשון העונה בנגיחה בדקה ה-41 לאחר הגבהה טובה של גולדברג.

נס זמיר, דור מלול | דני מרון

באר שבע הייתה טובה משמעותית בדקות הראשון של המחצית השנייה, בעיקר בזכות איש אחד – סלליך. הקשר עשה כל מה שהוא רוצה על המגרש, כאשר סידר מצבים נוחים לשבירו, יוספי וגם הוא בעצמו כמעט הכניע את קדוש. אבל דווקא הפועל חיפה הייתה זו שעקצה בדקה ה-68 בזכות נגיחה מדויקת של גאנם מהרמה של מלול. בדקה ה-90 בן בסט המחליף היה יכול להשלים מהפך כאשר קיבל כדור על מגש מאלמוג בוזגלו המחליף, אך החמיץ ברשלנות ובסופו של דבר האורחת חזרה לחיפה עם נקודה בלבד.

להפועל באר שבע שרשמה משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון, ממתין עוד שבוע עמוס בשל המשחקים באירופה. כבר ביום חמישי תתמודד נגד סלביה פראג בצ'כיה במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית ובשני תפגוש בטדי, הפעם במשחק חוץ, את בית"ר ירושלים. הפועל חיפה מנגד שאיבדה נקודות לאחר שני ניצחונות רצופים, תארח בשבת (18:30, שידור ישיר בספורט1) את בני סכנין.

מריאנו בריירו, רותם חטואל | דני מרון

הרכבים

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, דוד קלטינס, לואי טאהא, מרואן קבהא, שון גולדברג (אור דדיה 77), מריאנו בריירו, מרסלו מלי, תומר יוספי, סינטיהו סלליך, רותם חטואל (אנתוני וארן 82), איתמר שבירו (איליי מדמון 85).

הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, בן והבה, מיקי סירושטיין, יהב גורפינקל (תומר אלטמן 70), גל אראל (אלמוג בוזגלו 60), לירן סרדל, סער פדידה (עידו שחר 46), חנן ממן (עדן בן בסט 81), נס זמיר (רז שטיין 81), קייס גאנם.

עדן בן בסט | דני מרון

מהלך המשחק

דקה 1, הפועל חיפה עלתה ל-0:1! וואו, תוך 48 שניות בלבד ממן קיבל כדור מזמיר ושחרר פצצה אדירה מ-25 מטרים, שנעצרה בחיבורים של לויטה. שער בכורה של הקשר בקדנציה השלישית בקבוצה.

דקה 8, הפועל באר שבע איזנה ל-1:1! סלליך השתלט על כדור ארוך ברחבה, מצא את שבירו שהצליח לדחוק לרשת של קדוש תוך כדי החלקה. תגובה מהירה של המארחת.

דקה 21: סלליך חלף בקלות על פני סירושטיין והגיע למצב מצוין, אך הבעיטה שלו נהדפה בדרך.

שחקני הפועל חיפה חוגגים | דני מרון

דקה 24: הפועל חיפה כמעט כבשה את השני. קרן שהוכנסה לרחבה הגיעה לראשו של והבה שפגש את המשקוף.

דקה 32: הרמה מדויקת של מלול הגיעה לזמיר, שנגח רע מחוץ למסגרת.

דקה 35: גאנם נכנס לרחבה וניסה להכניע את לויטה מזווית קשה, אך פגש רק את הרשת החיצונית.

פתח את המשחק בסערה. חנן ממן | דני מרון

דקה 41: הפועל באר שבע עלתה ל-1:2! הקבוצה של אבקוסיס השלימה מהפך במחצית הראשונה. הגבהה מדויקת של גולדברג הגיעה לחוטאל, שכבש בנגיחה את שערו הראשון בליגת העל.

דקה 44: אלו הדקות של באר שבע. כדור רוחב של סלליך הגיע ליוספי, אך האחרון בעט לא טוב בימין והחמיץ את המסגרת.

דקה 51: סלליך שוב מצא את יוספי בעמדה נוחה. הפעם הקשר בעט היישר לידיים של קדוש שהדף.

דקה 64: סלליך הנמצא במשחק מצוין שלח כדור מדויק לחטואל והחלוץ לא היה רחוק מלהשלים צמד כאשר פספס את המשקוף בכמה סנטימטרים.

איתמר שבירו פצוע | דני מרון

דקה 67: סלליך במבצע אדיר עבר שני שחקנים בדרך לרחבה, אבל קדוש היה במקום הדף. חטואל הגיע לכדור החוזר אך התמהמה ומסר אחורה לבריירו שבעט בחוסר אחריות מרחוק.

דקה 68, הפועל חיפה איזנה ל-2:2! אחרי ממן הגיע תורו של גאנם לכבוש נגד האקסית, כאשר נגח כדור מדויקת לאחר הרמה של מלול והחזיר את האורחת למשחק.

דקה 90: הפועל חיפה כמעט השלימה מהפך משלה. בוזגלו מצא את בן בסט חופשי לחלוטין והחלוץ פשוט החמיץ ברשלנות מחמישה מטרים.

חיים סילבס | דני מרון
סינטיהו סלליך, יהב גורפינקל | דני מרון
שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי