Sport1 Banner

הבורר החליט: איינבינדר לא יחזור בשלב זה, הקשר יגיב בתביעה

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

אחרי ששחקן בית"ר הגיש תביעת בוררות נגד המועדון הבורר אמיר זולטי ביקר את הקבוצה אך החליט שכרגע לא יחזור לאימונים. איינבינדר יגיש תביעה בטענה לאי כיבוד ההסכם ופגיעה מקצועית. הקשר משהה הצעה מקפריסין

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

דן איינבינדר לא יחזור בשלב זה לאימוני בית"ר ירושלים – זו ההחלטה שהתקבלה היום (שני) במסגרת הבוררות בין הקשר לבין המועדון. כזכור, בבית"ר הגיבו לפני כשבועיים לתביעת הבוררות של הקשר, שביקש לחזור באופן מיידי לאימונים, והודיעו להתאחדות לכדורגל כי מבחינתם השחקן פוטר מהמועדון ובהתאם לכך חוזהו לא תקף.

לאור החלטה הבורר אמיר זולטי, איינבינדר מתכוון להגיש תביעה נגד בית"ר וזו בטענה לאי כיבוד ההסכם לעונה הקרובה וכן לפגיעה מקצועית בכך שהמועדון לא כולל אותו בסגל הקבוצה ולא מאפשר לו להתאמן, מה שעשוי להשפיע על עתידו המקצועי והמשך הקריירה שלו. בסביבתו של איינבינדר העריכו כי החלטת הבורר מגדילה מאוד את הפיצוי הכספי שהוא עשוי לקבל בטענה ש"הנזק עצום וממילא הוא עוד חודש הוא יוכל לחתום במועדון אחר". לספורט1 נודע כי איינבינדר קיבל בימים האחרונים הצעה מקפריסין. "הוא מחכה לזמן הנכון כדי לקבל את ההצעה הטובה ביותר עבורו", אמרו בסביבתו. בינתיים, הוא השהה את ההחלטה.

את איינבינדר ייצג עו"ד רועי רוזן. יש לציין כי זולטי העביר ביקורת על בית"ר בעניין ההתנהלות מול השחקן, אולם החליט שהשחקן לא יחזור בשלב זה. בכך הוא קיבל את טענת עו"ד רונן מוזסון, שייצג את המועדון. זולטי קיבל בעבר החלטה בתיק אחמד עאבד, אותו הפועל תל אביב החליטה, במקרה דומה, לא להחזיר לאימונים. גם במקרה של עאבד החליט זולטי שלא להחזיר את השחקן לאימונים.

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

ומה עם נושא רכישת המועדון? בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, הצהיר בימים האחרונים במסיבת עיתונאים שערך באמצעות הזום כי השייח' חאתם בן חליפה יוכל להשקיע לפחות את הסכום שהשקיע בעצמו בבית"ר  עד כה. בבית"ר טוענים כי השייח' יוכל להזרים סכום דומה, כמאה מיליון שקל, תמורת 49 אחוז מהמניות.

בבית"ר טוענים כי אם אכן יושב הסכם, לקבוצה יהיה את התקציב הגבוה בליגה, יחד עם מכבי תל אביב. כמו כן, יושקעו כספים רבים בתשתיות מתוך מטרה להפוך את בית וגן למתחם משודרג. חוגג והנהלת המועדון ערכו אתמול בדיקת קורונה ואם התוצאות שיגיעו יהיו שליליות הם יוכלו להמריא מחר לדובאי להמשך המשא ומתן עם האמירתים.

משה חוגג
משה חוגג | אריאל שלום
עוד באותו נושא: דן איינבינדר, משה חוגג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי