דראפיץ': "זה היה המשחק הכי גרוע שלי". ניצן סובל מחבלה בברך

מאמן בית"ר לא הסתיר את אכזבתו לאחר ה-2:0 נגד מכבי חיפה: "לא הרגשנו טוב לפני המשחק וגילינו שאנחנו לא יכולים לשחק אחרת. אין לי יותר מדי מה לומר – כולם לא עבד". השוער שהוחלף לא סובל מפגיעה ברצועה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הגיעה היום (שני) למבחן גדול ראשון בקדנציה המחודשת של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה וקיוותה להוכיח כי היא מסוגלת להתמודד שווה בין שווים נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר ואף לעלות לחלק העליון של הטבלה. אולם גם הערב הקבוצה מהבירה הציגה כדורגל מפוזר שרחוק להרשים, ורשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בשל 2:0 למכבי חיפה.

מלבד התוצאה המאכזבת, בית"ר ירושלים ספגה מכה מקצועית גדולה כאשר השוער איתמר ניצן, שהצטיין בשורות האורחת נפצע והוחלף בדקה ה-63 על ידי נתנאל דלויה. בתום המשחק נבדק השוער ועל פי התוצאות של הצוות הרפואי, מדובר בחבלה בברך ולא בנזק ברצועה. בבירה התעודדו מהחדשות לאור העובדה שניצן היה נקודת האור היחידה במשחק.

בניגוד למשחקים האחרונים, דראפיץ' וברדה בחרו שלא לערוך אסיפה נוקבת במחצית. דרפאיץ' הודיעה לשחקנים בחדר ההלבשה על החילוף המרובע, בעוד ברדה ערך שיחת מוטיבציה קצרה על כר הדשא.

המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר בסיום המשחק: "זה היה המשחק הכי גרוע שלי כמאמן. היה לנו הרבה פצועים וגם אוחנה לא הרגיש טוב לפני המשחק. ניסינו הרבה דברים וזה לא הלך. ניסינו שלושה בלמים וגילינו שאנחנו לא יכולים לשחק אחרת – רק ללחוץ ולשחק התקפי".

ירדן שועה מאוכזב | מאור אלקסלסי

מדוע עשיתם ארבעה חילופים במחצית: "מכיוון שאנחנו צריכים להבין איפה אפשר להשתפר ולהיות טובים יותר במשחק הבא. את המשחק הזה צריך לשכוח ולחשוב על המשחקים בהם היינו טובים יותר. אנחנו באמת צריכים ללקק את הפצעים שלנו ומקווה שנראה טוב יותר".

למה באתם בפחד: "מה שקרה בשבוע האחרון שהיה לנו שחקנים פצועים וניסינו משהו אחר. פשוט לא הצלחנו – אין לי יותר מדי תשובות חוץ מזה שאנחנו צריכים לעבוד קשה יותר כדי לשפר את הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי