טוואטחה ואשכנזי עשויים לשוב לסגל, וילדסחוט התאמן עם כדור

אחרי הניצחון על בית"ר, בשורות טובות: המגן והקשר השלימו אימון מלא ולא מן הנמנע כי ישובו מול ק"ש, גם ההולנדי מגביר את הקצב. לביא זכה למחמאות. בכרמל ביקרו: "זו לא הפעם הראשונה שה-VAR פוגע בנו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

פניו של ברק בכר אחרי שריקת הסיום אמש (שני) אמרו את הכל. מאמן מכבי חיפה היה מרוצה עד מאוד מה-0:2 על בית"ר ירושלים בסמי עופר ולא רק בגלל התוצאה, אלא גם בזכות העובדה ששחקניו עצרו רצף ההפסדים רצופים ועמדו בתוכנית המשחק כמעט באופן מושלם. "עברנו שבוע לא פשוט, אבל באנו מוכנים למשחק. אנחנו מאוד מרוצים מההכנה. השחקנים היו בטירוף מהדקה הראשונה והראו רצון עז לנצח. כמות ההזדמנויות הייתה בלתי רגילה", אמרו במועדון הירוק.

למעשה לראשונה העונה, סיימה מכבי חיפה משחק ללא ספיגת שער – דבר שעבדו עליו במיוחד באימונים בנושא המקצועי והמנטלי כאחד. בין השאר גם בכר בעצמו וגם המאמנים המנטליים ערכו שיחות אישיות עם השחקנים וביקשו מהם לשמור על יציבות לאורך כל המשחק ובעקבות התוצאה המרשימה בסמי עופר, רבים מהם זכו למחמאות לדוגמת השוער ג'וש כהן, המגן רז מאיר והקשר דולב חזיזה.

אולם, בראש הרשימה הופיעו שחקני חוליית הקישור שכללו את מוחמד אבו פאני, חוסה רודריגס ונטע לביא, כאשר האחרון קיבל מחמאות נוספות, לאחר שהפגין מנהיגות וכיוון את השחקנים במהלך המשחק. "לא כל קפטן צריך לצרוח ולהפוך שולחנות. יש קפטנים אחרים שלפעמים מילה זו או אחרת שווה יותר. נטע חזר לעצמו ואנחנו שמחים", אמרו בחיפה.

בלט במרכז השדה של מכבי חיפה. נטע לביא | מאור אלקסלסי

לביא סיכם את הניצחון: "עברנו שבוע לא פשוט וידענו לעשות את העבודה. אני לא יודע מה היה שונה במשחק הזה והכי חשוב זה שנשארנו מגובשים. קריית שמונה? מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה טובה וזה לא פשוט לשחק בשעת צהריים וננסה לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר".

מעבר לכך, במועדון שמחו כי גם מלך השערים ניקיטה רוקאביצה הבקיע שער שהחזיר את לו הביטחון, שמעט נעלם בעקבות שני פנדלים מוחמצים תוך פחות משבוע. אגב בחיפה הביעו בקירות על של צוות השיפוט על פסילת השער של אבו פאני: "זאת לא הפעם הראשונה שה-VAR פוגע בנו ומקבל החלטה הפוכה. מזל שניצחנו", טענו בכרמל.

כעת מקווים בכרמל כי תגיע המשכיות גם במשחק החוץ נגד קריית שמונה בשבת הקרובה (14:45, שידור ישיר בספורט1) ושהמגן טאלב טוואטחה והקשר יובל אשכנזי, שנותרו אתמול מחוץ לסגל, יחזור לשחק. הקבוצה ערכה הבוקר אימון קל בכפר גלים, כשהשחקנים שפתחו בהרכב מול בית"ר קיימו אימון קל ועברו טיפולים. הבשורה המעודדת הגיעה מכיוונים של המגן השמאלי והקשר שערכו אימון מלא ועשויים להיכלל בסגל במשחק הקרוב שייערך בצפון הרחוק.

באשר ליאניק וילדסחוט, אשר מחלים גם הוא מקרע בשריר ונעדר בשלושת השבועות האחרונים, ההולנדי מגביר את קצב האימונים והבוקר הוא ערך לראשונה אימון עם כדור. בנושא אחר: החשקנים והצוות חגגו הבוקר לפני האימון את יום הולדתו ה-24 של המגן רז מאיר. מחר יזכו השחקנים ליום חופש.

יאניק וילדסחוט | מכבי חיפה
יאניק וילדסחוט | מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי