תסכול בהפועל חיפה: "חייבים לנצח משחקים כאלה כדי להיות בצמרת"

במועדון מרוצים מהחלק ההתקפי אך מבקרים את משחק ההגנה. "כל משחק אנחנו סופגים ועושים טעויות", אמר הבעלים יואב כץ. תקווה שרוסלן ברסקי יהיה כשיר לסכנין. דור מלול: "משפרים את מה שצריך"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הגיעה אתמול (שני) לאצטדיון טדי למשחק חוץ קשה נגד הפועל שבע אחרי רצף שני ניצחונות ואמש אף השיגה נקודה חשובה שעזרה לברוח ממאבקי התחתית. אמנם במועדון קיבלו את ה-2:2 בבירה ברגשות מעורבים, בעיקר בגלל שהקבוצה של חיים סילבס הייתה עדיפה בשלבים רבים במשחק, אך לא תרגמה זאת לניצחון. "אם אנחנו רוצים צמרת אז אנחנו צריכים לנצח משחקים כאלה. ספגנו שערים קלים מדי וחבל", אמרו במועדון.

בעלי הקבוצה, יואב כץ, היה חד יותר: "יש לנו בעיה במשחק ההגנה וכל משחק אנחנו סופגים ועושים טעויות. אני לא בא בטענות לשחקנים שהשקיעו והשתדלו אבל לקראת המשחק מול סכנין אנחנו חייבים להיות יותר מרוכזים".

קפטן הקבוצה, דור מלול, סיכם: "שתי הקבוצות הובילו במשחק. ירדנו למחצית בפיגור וחזרנו לעצמנו ואף יכולנו לנצח את המשחק. אנחנו עובדים קשה ומשפרים את מה שצריך לשפר ומרוצים ממה שעובד. הפנים כבר למשחק מול סכנין".

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

מעבר לכך, עוברים על המועדון ימים לא פשוטים בכלל. שחקן ההתקפה אחמד דראוושה התגלה כחולה קורונה והקשר רוסלן ברסקי אמנם נמצא שלילי, אך נותר מחוץ לסגל נגד באר שבע. בקבוצה מקווים שברסקי יחזור להרכב כבר בשבת מול בני סכנין.

כץ התייחס לנושא ואמר: "אני חושב שהאנשים במועדון שלנו נכנסו קצת יותר מדי לפאניקה. נדבקים יש בכל הגילאים ובכל העולם וצריך להתמודד עם זה. אני שמח שרק שחקן אחד נדבק ונקווה שיחזור במהרה".

רוסלן ברסקי חוגג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי