הבלאגן נמשך. כתובות נאצה בטדי: "פאק דובאי"

כתובות נאצה נגד איחוד האמירויותב טדי |

בצל ההפסד, לספורט1 נודע כי כתובות נאצה רוססו במחאה על הניסיון למכור חלק ממניות בית"ר ירושלים למשפחת המלוכה באיחוד האמירויות. "אתם לא יכולים לקנות אותנו", נכתב בין השאר. הכתובות נמחקו והמשטרה חוקרת

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, אמור להמריא בקרוב, ככל הנראה כבר היום (שלישי), עם הנהלת הקבוצה לדובאי על מנת לנסות ולקדם את העסקה מול האמירתים. במסגרת העסקה, אמורה החברה המתווכת בראשות נאום כהן להוביל לפגישה עם משפחת המלוכה, מתוך תקווה שהעסקה תיחתם בימים הקרובים.

בבית"ר ירושלים ציינו כי העסקה למכירת 49 אחוז טרם סוכמה, אלא שבינתיים ישנן התפתחויות – מכיוון האוהדים. לספורט1 נודע כי הלילה רוססו כתובות נאצה בטדי, זאת לקראת ההמראה של חוגג לדובאי. על הכתובות חתום ארגון לה פמיליה.

"פאק דובאי" הייתה אחת הכתובות שרוססו על הקירות החיצוניים בכניסה ליצטדיון. בנוסף נכתב "מוחמד מת". יש לציין שמספר שעות לאחר פרסום הידיעה בספורט1, הכתובות הוסרו והמשטרה הגיעה למקום כדי לבדוק את מצלמות האבטחה ולפתוח בחקירה.

עדיין לא ברור כיצד יתמודדו בהנהלת בית"ר עם המראות החדשים שמחכים להם, במיוחד על רקע ההפסד אתמול למכבי חיפה והביקורת שהשמיעו שחקנים כבר בחדר ההלבשה בכרמל עם סיום המשחק.

כתובות הנאצה, הלילה בטדי |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי