"הפועל לא תרד שוב ללאומית. אם זה יימשך ניאלץ לעשות שינויים"

ניר קלינגר | דני מרון

גורם בסביבת המועדון הבהיר שאם הקבוצה תישאר מתחת לקו האדום גם בינואר, אף אחד לא חסין. המטרה: לצרף שני שחקנים בחלון ההעברות. וגם: מה עובר על רז שלמה? הסיבות לדעיכה של הבלם. לי-און מזרחי בן ה-18 חתם

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מתכוננים במלוא הרצינות למשחק החשוב נגד מכבי נתניה בשבת (19:30, שידור ישיר בספורט3). בקבוצה מתוסכלים מאוד אחרי שהקבוצה הציגה יכולת טובה לאחרונה, הפגינה עליונות מוחלטת ויצרה מצבים אך סיימה עם נקודה בלבד משלושה משחקים ומדורגת מתחת לקו האדום. האדומים מאמינים ביכולת שלהם לצאת מהמשבר כבר במשחק הקרוב.

צפו: הפועל תל אביב מפסידה 1:0 לבני יהודה

מנגד, גורם בסביבת הקבוצה פרגן לצוות המקצועי אך מבהיר: "קלינגר וסיני עושים עבודה טובה אבל אם חוסר המזל יימשך ניאלץ לעשות שינוי בחשיבה וגם שינויים מקצועיים. הקבוצה הזו לא תרד לליגה הלאומית שוב". ייתכן ואם האדומים יישארו מתחת לקו האדום גם בחודש ינואר, ייעשו שינויים".

גורם בסביבת הקבוצה אמר: "נכון שעזבו שחקנים בכירים כמו אוראל דגני, עומר דמארי, מאור בוזגלו ואחרים, אבל עם השחקנים הנוכחיים – ארנסטס שטקוס, דורון ליידנר, אדי גוטליב, שי אייזן, עומרי אלטמן והצעירים המוכשרים – היינו צריכים להיות במקומות 3-5".

שחקני הפועל תל אביב | אריאל שלום

בחודש ינואר יתפנה תקציב לרכש של שני שחקנים לפחות, שחקן ישראלי ושחקן זר, כשכזכור לאחר המשחק נגד נתניה אמורה להתקבל החלטה האם לצרף את גיל יצחק המתאמן עם הקבוצה. קיימת אכזבה במועדון מיכולתם של ארמנדו קופר ולבאן קטליה, כשעוד קודם לכן עומר בראון כבר שוחרר. כזכור, חלק מהשחקנים הגיעו למבחנים בלבד, אך הוחתמת בניגוד לדעתו והמלצתו של הצוות המקצועי.

החלק הקדמי הוא כמובן החלש בקבוצה אך אחד השחקנים שאינו מזכיר את יכולתו מהשנתיים הקודמות ונמצא בנפילה מקצועית הוא הבלם הצעיר רז שלמה, מהתקוות הגדולות במתחם חודרוב. רק בתחילת העונה שעברה קיבלו האדומים דרך גורם שלילי, סוכן שחקנים מוכר, הצעה מפתה של 800 אלף יורו ממכבי תל אביב עבור הבלם. ההצעה נדחתה בסופו של יום, כי במועדון האדום האמינו ששלמה יגיע רחוק. הזימון לנבחרת הלאומית על ידי המאמן אנדי הרצוג והמחמאות להם זכה היו תקוות לעתיד גדול של הבלם הצעיר.

יש לציין כי הצוות המקצועי מעודד, מכוון ותומך ברז שלמה , אשר במהלך ההפסד האחרון לבני יהודה פתח על הספסל בזמן שאדי גוטליב וסיאנדה קולו שיחקו טוב יחד. נראה כי גם נגד מכבי נתניה הבלם יסופסל.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1001098

במועדון מנסים להבין את מצבו המקצועי של הבלם הצעיר ואת הסיבות לירידה בכושרו. אחת הסברות סביב הקבוצה היא שרז שלמה היה מתואם מקצועית באופן מושלם עם אוראל דגני שנמכר לבית"ר ירושלים. ללא דגני, קשה לרז שלמה להיות דומיננטי, למרות שעוד קודם למכירתו של גוטליב לאורנבורג הרוסית, לשניים יצא לשתף פעולה לא אחת.

בתוך כך, לי-און מזרחי בן ה-18 חתם היום במועדון לשלוש שנים. הקשר ההתקפי גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ובעונה הקודמת רשם חמישה שערים במדי הקבוצה מהבירה בליגת העל לנוער. מזרחי, שנמנה על סגל הנבחרת עד גיל 19, יצטרף תחילה לקבוצת הנוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי