מחלוקת בהפועל ת"א לגבי החתמתו של גיל יצחק

האדומים מבינים שיש בעיה קשה בהתקפה אלא שההנהלה חושבת שאין לחלוץ רקורד מוכח בליגה ולא צריך להעדיפו על האחרים. החלטה תתקבל לאחר המשחק נגד נתניה. קופר וקוטליה צפויים לעזוב בינואר. ליידנר ישוב ל-11

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

התחושות בהפועל תל אביב עדיין קשות, יומיים לאחר ההפסד 1:0 לבני יהודה. זה היה משחק שלישי ברציפות בו האדומים שיחקו לא רע בכלל אך לא הצליחו לכבוש וירדו מתחת לקו האדום עם חמש נקודות בלבד. המשימה של המנהל המקצועי משה סיני והמאמן ניר קלינגר היא להרים את השחקנים ולהחזיר להם את הביטחון. המשחק הקרוב ביום שבת נגד מכבי נתניה (19:30, שידור ישיר בספורט3) סומן כמשחק קריטי. במועדון יקבלו החלטות מקצועיות לאחריו.

האדומים מבינים שישנה בעיה בהתקפה אך לא יכולים להתחזק בשל מגבלות תקציב ומעבר לכך חלון ההעברות יפתח רק בינואר. הפתרון הריאלי הוא צירופו של החלוץ גיל יצחק המתאמן עם הקבוצה והיינו שחקן חופשי. בצוות המקצועי יחליטו לגביו בתחילת השבוע הבא. נכון לעכשיו יש מחלוקת במועדון. המנהלים חושבים שאין לחלוץ רקורד מוכח בליגת העל ואין סיבה להעדיפו על חשבון שחקנים צעירים מקבוצת הנוער או כאלה מהסגל הקיים.

יש לציין כי עוד לפני שיצחק החל להתאמן היו הבנות ראשונות לגבי תנאיו הכספיים אם יצטרף למועדון עד לסיום העונה ולאדומים יש אפשרות להמשיך את ההתקשרות.

קלינגר. בעייה בהתקפה, חילוקי דעות עם ההנהלה | אריאל שלום

בכל מקרה, הלחץ בחודרוב גדול מאוד וכבר ישנן מחשבות על שינויים בינואר 2021. אם הקבוצה לא תצליח לברוח מהתחתית בקרוב, לבאן קוטליה וארמנדו קופר שלא הצליחו לשדרג את האדומים כמצופה, צפויים להיחתך מהקבוצה ושחקן או שניים ישראלים עשויים להיות מושאלים לקבוצה אחרת. בנוסף לקשר דן איינבינדר אותו רוצים במתחם חודורוב, יעשה ניסיון לצרף חלוץ זר עד סיום העונה.

בנוסף, הצוות המקצועי מודאג מהכושר שמציג לאחרונה הבלם הצעיר רז שלמה שאיבד את מקומו בהרכב לדרום אפריקאי סיאנדה קולו. בקבוצה פועלים להחזירו ליכולת טובה. מסתמן כי המגן השמאלי דורון ליידנר ישוב נגד נתניה להרכב הראשון.

רז שלמה. הבלם בכושר לא טוב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי