תורג'מן ועוואד עלו כמועמדים למכבי חיפה בינואר

מוחמד עוואד אלון תורג'מן | מאור אלקסלסי , עדי אבישי

החלוץ שעזב בטונים צורמים עשוי לעשות קאמבק מפתיע. עוואד לא מקבל דקות בפולין ויוכל לחזור רק לכרמל. אופטימיות בנוגע למצבם של טוואטחה ואשכנזי, היעד שסומן לחזרתו של ווילדסחוט: המשחק נגד הפועל תל אביב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו ליום מנוחה ומחר יעלו הילוך בהכנות למשחק הצמרת נגד קריית שמונה ביום שבת (החל מ-14:45 בספורט1). אמש באימון, השחקנים נראו טיפה יותר משוחררים לאחר הניצחון המרשים על בית"ר ירושלים, שקטע רצף של שני הפסדים. המחלימים מפציעות, טאלב טוואטחה ויובל אשכנזי ערכו אימון מלא וגרמו לאופטימיות בצוות המקצועי, שיצטרך לקבל החלטה לגבי החזרתם לסגל כבר ביום שבת או שיחכו למשחק ביום שלישי נגד סכנין. יאניק ווילדסחוט לעומת זאת, עדיין בתהליך שיקום והיעד שסומן לחזרתו הוא משחק הליגה נגד הפועל תל אביב בעוד שבועיים.

במקביל במועדון כבר מתכוננים לחלון ההעברות שייפתח בינואר, ומבינים כי למרות הכושר המדהים של ניקיטה רוקאביצה, הקבוצה עדיין זקוקה לחיזוק בהתקפה, ולא יכולה להסתמך רק על מלך השערים וסתיו נחמני, שני החלוצים הטבעיים שנותרו בסגל. הצוות המקצועי בוחן מועמדים רבים, ישראלים וזרים, ולספורט1 נודע על שם מפתיע: אלון תורג'מן. החלוץ בן ה-29 שפרץ בכרמל ב-2011 ושיחק במכבי חיפה עד 2016. כזכור תורג'מן עזב את ישראל ב-2018 לאוסטריה וינה דווקא מהיריבה העירונית, הפועל חיפה, בה הפך לשחקן אהוב ע"י הקהל, היה שותף לזכייה בגביע, כיכב בכמה משחקי דרבי ואף התבטא נגד הירוקים.

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | ויסלה קראקוב, האתר הרשמי

רק בחודש פברואר האחרון, כששיחק בויסלה קראקוב, החלוץ סיפר בראיון בפולין על התקופה הקשה שעבר במכבי חיפה: "היו רגעים קשים ביותר, השנים הראשונות שלי במכבי חיפה היו טובות אבל אז הכל השתנה. זה נורמלי שלאנשים יש דעה שונה עלייך וחלק אוהבים פחות אבל רוב האוהדים לא רצו אותי. אמרתי לנשיא יעקב שחר שאני רוצה לעזוב. ובאותו רגע כל הקהל פנה נגדי. אחרי שנה עזבתי להפועל חיפה, וכמו שקורה בכל קבוצה, לא אוהבים ששחקן עובר ליריבה העירונית וקיבלתי המון הודעות מגעילות ונעלבתי".

במועדון יודעים שמהלך כזה לא צפוי לקבל חיזוק מהאוהדים, אך מקורבים לחלוץ סיפרו: "אלון עשוי לחזור לישראל וכל הצעה שתתקבל, תיבדק".

אפשרות נוספת שמרחפת מעל כפר גלים היא החזרתו של מוחמד עוואד, שגדל בקבוצה והושאל בקיץ האחרון ללך פוזנאן. החלוץ המוכשר אינו יכול לשחק במועדון אחר לאור העובדה ששיחק גם בליגת העל וגם בליגה הפולנית, ואם יחליט לעזוב את פוזנאן, יוכל לחזור רק לכרמל. כזכור המאמן ברק בכר מעריך מאוד את עוואד, והיה השחקן הראשון איתו שוחח לאחר שמונה למאמן הקבוצה בקיץ. עוואד רצה לרדוף אחרי חלומו ולשחק מעבר לים, אך לאחר 144 דקות בלבד בכל המסגרות, נראה שהדברים לא מסתדרים לכישרון כפי שקיווה.

מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

לא תאמינו מה הוא עושה היום: החיים החדשים של אמיר אדרי
"תורג'מן שאל: ‘דלה, מה קורה?'. אמרתי לו: ‘אלון, נכנסים לכלא'"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי