אטוולד שוב מבקר: "לא ראיתי דבר כזה בכל שנותיי בכדורגל"

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

מאמן נתניה דיבר לקראת הפועל ת"א בשבת (19:45, ספורט3) ובא בטענות נגד השיפוט במשחק האחרון מול ק"ש: "ראיתי את השופט צועק על מערכת ה-VAR, שריקת הפתיחה נשרקה פעמיים". בנדה בספק לאדומים, כהן רוצה לשחק

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אחרי שצברה נקודה אחת בלבד מתוך התשע האחרונות, מכבי נתניה תגיע ביום שבת לאצטדיון בלומפילד ותתמודד מול הפועל תל אביב החבולה של ניר קלינגר במטרה לחזור למסלול הניצחונות (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט3). הקפטן אלמוג כהן, שסבל ממתיחה והוחלף במשחק האחרון, ערך אתמול (רביעי) שני אימונים כמעט מלאים ולמרות הכאבים והעובדה שפציעה מסוג זו משקרת – הוא הבהיר לחבריו כי לא יוותר על המפגש מול האדומים.

לאמק בנדה, שסובל מחבלה, עדיין לא התאמן ונמצא בספק גדול להתמודדות. מאמן מכבי נתניה, ריימונד אטוולד, ערך הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול האדומים והתייחס גם ל-0:0 הסוער מול קריית שמונה שעורר גל ביקורות על השיפוט.

"המשחק היה קשה לניהול, בלשון המעטה", אמר אטוולד. "רק להיות ברור, אני לא מדבר ולא דיברתי עם מאמנים אחרים, אני עסוק בענייני הקבוצה שלי אבל תמיד אהיה שם להגן עליה. אם האחראים לכך לא עושים זאת, אני אעשה את זה. ראיתי את השופט צועק על מערכת ה-VAR, מה שלא ראיתי בכל שנותיי בכדורגל. מספיק לראות את שריקת הפתיחה למשחק שנשרקה פעמיים כדי להבין לאן המשחק יילך", התייחס ההולנדי תחילה לסערת השיפוט והאמוציות מול מאמן ק"ש, קובי רפואה.

שלומי בן אברהם בודק ב-VAR | ברני ארדוב

התקופה הפחות טובה לאחרונה: "התהליך של להביא את הקבוצה לאן שאנחנו רוצים לא קורה ברגע, זה לוקח זמן. אנחנו לא מונעים רק על ידי תוצאות. תוצאות חשובות מאוד, אבל הן לא מספרות את כל הסיפור. משחקים מוכרעים על ידי רגעים, רגעים כמו העבירה של השוער על לאמק בנדה, שגם הוציאה אותו מהמשחק, הרחקות מהקו וכל מיני סיטואציות שאנו יוצרים במטרה לנצח משחקים. במשחק האחרון זה לא קרה מספיק כדי לנצח, אבל אנחנו עושים את אותם הדברים כמו במשחקים אחרים, למעט המפגש של הכדור עם הרשת. מבחינתי כמאמן, זה אומר שלמדנו והסקנו מסקנות מהמשחק נגד מ.ס אשדוד. יש לנו קבוצה צעירה שעדיין צריכה זמן כדי ללמוד כמה אספקטים של המשחק, וזמן הוא מצרך נדיר בכדורגל. כולנו רוצים להשתפר כל יום".

ההכנה להפועל ת"א: "לא שונה מכל משחק אחר, כי בכל משחק אנחנו עולים במטרה לנצח. שום קבוצה בליגה לא מנצחת בקלות כרגע, מה שקורה גם לנו. נגיע מוכנים ונשחק את המשחק שלנו, אחרי שנלמד את המשחק האחרון. בעקבות אירועי המשחק האחרון יהיו חסרים לנו כמה שחקנים וידוע לנו שהיריב לא ייתן לנו לשחק את המשחק שלנו, אך נמצא התאמות".

הסגל: "אין שום הגיון בלדבר כרגע על הסגל. אמרתי בעבר, אנחנו קבוצה צעירה וחסר לנו מעט ניסיון, אבל זה הסגל שלנו ואיתו נשחק. אנחנו מאמינים בשחקנים ונמשיך להאמין בהם. כרגע גם אי אפשר לעשות שינויים, ככה שאין מה לדון בזה בנקודת הזמן הזו".

לאמק בנדה, סמואל בראון | ברני ארדוב

ההשתלבות של הבלם אקינסולה אקיניימי: "אני מאוכזב מההשתלבות, בדיוק כמו שהשחקן מאוכזב. גם אנחנו כמועדון וגם אקי כשחקן מצפים ממנו ליותר, כשחקן זר ומנוסה שהגיע למועדון. הוא נעדר קצת יותר מדי, אך תנו לי להיות ברור, אקי שונא להיות מחוץ לסגל ורוצה לשחק. אני מאמין שנראה אותו יותר ויותר, הוא דמות נהדרת לקבוצה ושנינו מסכימים שהוא צריך להיות על המגרש בשבילנו וחלק בחוליית ההגנה שלנו".

אקינסולה אקיניימי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי