אשכנזי מקבל זמן: יחליט בעצמו באימון המסכם האם ייכלל בסגל

יובל אשכנזי | מאור אלקסלסי

קשר מכבי חיפה שב לאימונים מלאים, אך ישתף את הרגשתו לפני קריית שמונה (שבת, 14:45, ספורט1) וייתכן שיחזור. גם טוואטחה ייכלל בסגל. המטרה: רוקאביצה ושרי יחתמו על חוזים חדשים לפני חודש ינואר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו אתמול (רביעי) ליום מנוחה, והיום חמישי הם שבו לאימונים לקראת משחק החוץ הקשה מול קריית שמונה ביום שבת (החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט1). בכרמל מרוצים ומעודדים מה-0:2 על בית"ר ירושלים ביום שני האחרון ומקווים להמשיך להשיג את אותה יכול באחד ממגרשי החוץ הקשים בליגה.

ברק בכר אהב את מה שראה מול הירושלמים ולא צפוי לבצע שינוים מהותיים בהרכב, אך בצוות המקצועי לוקחים בחשבון ששלושה ימים לאחר ההתמודדות מול ק"ש מצפה משחק נוסף, הפעם מול בני סכנין ביום שלישי (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט4). שישה ימים לאחר מכן, הירוקים יארחו את הפועל תל אביב באצטדיון סמי עופר (יום שני הבא).

המאמן חושב כבר על לוח המשחקים הצפוף, ולראייה, מול בית"ר הוא החליף במהלך המחצית השנייה גם את שני שחקני ההתקפה המובילים שלו – ניקיטה רוקאביצה וצ'רון שרי. אגב, נמשכות השיחות עם הנציגים של השניים במטרה להגיע להסכמה על הארכת חוזה אפילו עוד לפני פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר.

ניקיטה רוקאביצה, צ'רון שרי | Valery Matytsin\TASS via Getty Images

ואפרופו חודש ינואר, במועדון מעדיפים שלא לעסוק כרגע יותר מדי בחלון ההעברות הקרב, אך מבינים שישנו צורך בחיזוק לחלק ההתקפי. כידוע, בין השאר עלו שמותיהם של מוחמד עוואד ואלון תורג'מן. יממה לאחר הפרסום בספורט1 על מועמדותו של חלוץ אוסטריה וינה והעניין של הצוות המקצועי בו, הדבר אינו צפוי לקרות בשל ההתנגדות שתגיע מההנהלה בשל ההתבטאויות של השחקן בעבר.

ובחזרה למשחק המתקרב מול קריית שמונה. בקבוצה החליטו לדחות את ההחלטה האם להשיב את יובל אשכנזי לסגל עד לאימון המסכם ולשמוע מהקשר עצמו איך הוא מרגיש, זאת מתוך כוונה שלא לקחת סיכונים מיותרים, על אף שהוא חזר לאימונים מלאים ביום שלישי. טאלב טוואטחה, שנעדר מהמשחק מול בית"ר, יחזור לסגל. יאניק ווילדסחוט עתיד לחזור רק לקראת המפגש מול הפועל ת"א. בכרמל מצפים ליכולת טובה יותר משחקני הספסל, ובמיוחד מגודסווי דוניו הגנאי, שטרם הצליח להרשים בדקות שקיבל.

טאלב טוואטחה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי