דוס סנטוס ייעדר, אדרי: "המיקום של מכבי פ"ת לא מקרי"

אליסון דוס סנטוס | אריאל שלום

בלם בני יהודה עדיין פצוע ויחמיץ את ההתמודדות מול המלאבסים בשבת, המאמן הזמני אמר: "היכולת תשתפר. בטוחים שיכולים להוציא תוצאה טובה". זנטי צפוי להמשיך בהרכב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה, עם מאמן זמני על הקווים בדמותו של המנכ"ל ושחקן העבר כפיר אדרי אשר נעזר ביעקב אסייג, מתכוננת למפגש מול מכבי פתח תקווה בשבת. במחזור האחרון, תחת הדרכתם של השניים, הכתומים רשמו 0:1 על הפועל תל אביב למרות יכולת חלשה – וכעת הציפייה להציג כדורגל טוב יותר והתקפי יותר.

בכלל, הצוות אדרי את אסייג שואף להציג כדורגל התקפי ובמועדון שלחו ביקורת מרומזת על סגנון המשחק של ניר ברקוביץ' בארבעת משחקיו בתפקיד בטרם פוטר אחרי התקרית עם לירן שטראובר. אדרי ציין בפני השחקנים שלא אהב את היכולת מול הפועל ת"א, ולקראת המשחק סיפר: "תמיד יש דברים לשפר ואנחנו עובדים בכל יום בשביל שזה יקרה. יש כאן מערכת תומכת, יש לנו צוות מקצועי שאוהב ומזוהה עם המועדון. אני בטוח שעם עבודה קשה ומחויבות, גם היכולת תשתפר". 

המפגש עצמו מול המלאבסים: "המיקום של מכבי פתח תקווה ממש לא מקרי. מדובר בקבוצה טובה שמוכיחה בכל מחזור שהיא קבוצה חזקה ואיכותית. אנחנו מכבדים אותם, אבל גם בטוחים ביכולת שלנו להוציא תוצאה טובה".

יעקב אסייג וכפיר אדרי | אריאל שלום

במועדון, כידוע, לוקחים את הזמן עם החלטה בנוגע למינוי מאמן חדש, אך בכל מקרה יצטרכו למצוא בקרוב פתרון בנושא תעודת הפרו, שכן גם אדרי, גם אסייג וגם איציק עזוז שמשמש כעוזר נוסף לא מחזיקים באחת כזו. אחת הסיבות שהשארת הצוות הקיים על הקווים היא מכיוון שברק אברמוב משלם לאלישע לוי וניר ברקוביץ', שפוטרו.

מי שימשיך להיעדר מהמשחק בשבת הוא אליסון דוס סנטוס, ותאמבי סגס אמור להמשיך לפתוח לצד דן מורי במרכז ההגנה. עמית זנטי, שקיבל צ'אנס מול הפועל ת"א בהרכב, אמור לעלות ב-11 פעם נוספת. סתיו פיניש, שהורחק משני משחקים, יישב בחוץ בפעם השנייה ולאחר מכן יחזור לסגל מול הפועל חדרה במשחק שיתקיים בשבת הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי