שבוע הגדולות נגמר: כפ"ס מוכנה ל"משחקים החשובים האמת"

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | אריאל שלום

אחרי המשחקים מול מכבי חיפה ומכבי ת"א, הירוקים מהשרון חוזרים לשחק מול קבוצות מה'לבל שלהם' ויפגשו את חדרה בראשון. תורג'מן: "אפשר לעשות דברים יפים. מאמין שעוד נשתפר ונעשה תוצאות טובות ממה שעשינו עד כה"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא פגשה בשני המשחקים האחרונים את מכבי חיפה ואת מכבי תל אביב. את סגנית האלופה הקבוצה מהשרון הצליחה להפתיע עם 2:3, אך מול האלופה במחזור האחרון זה כבר היה הרבה יותר והיא נכנעה 3:0. ביום ראשון כפ"ס תתארח אצל הפועל חדרה ותחל סדרת משחקים מול קבוצות "ברמה שלה", קבוצות ממנה היא מצפה לקחת נקודות.

המאמן עמיר תורג'מן דיבר על הנושא הזה במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול חניכיו של שרון מימר וסיפר: "היה לנו שבוע עמוס מול קבוצות באמת טובות, אבל עכשיו אנחנו עם הפנים למשחקים בלבל שלנו. אלו המשחקים החשובים שלנו שאנחנו צריכים להיות בהם עד הסוף – גם מרוכזים וגם לעבוד מאוד קשה".

"אני בטוח בקבוצה שלי", המשיך תורג'מן. "יש לי קבוצה טובה שאפשר לעשות איתה דברים טובים ויפים. נצטרך להגיע מוכנים", אמר המאמן, אשר קבוצתו צברה 10 נקודות מתוך 24 עד כה בליגה וממוקמת במקום השמיני בטבלת ליגת העל.

עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

מסקנותיו להמשך: "אנחנו חייבים לעשות עוד יותר סוויץ' בהגנה ולדעת לשמור על שער נקי. אנחנו סופגים יותר מדי וזה לא מתאים לקבוצה כמו כפ"ס לספוג בכמות כזאת. מצד שני, אנחנו מגיעים להמון מצבים בהרבה משחקים וקבלת ההחלטות לא מספיק טובה. אם נעשה את השיפור הזה, אני מאמין שנעשה אפילו תוצאות יותר טובות ממה שעשינו עד עכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי