האימון שפוצץ, ההפסד המביך לחיפה ומשחק ההגנה: דגני מדבר

הבלם דיבר ברדיו ירושלים והתייחס לתקרית עם האוהדים: "זה לא נעים אבל זה בסדר, המשכנו הלאה". על מכירת המועדון: "לא חושב שבגלל זה אנחנו לא נראים טוב. סמי עופר? זה היה גרוע מאוד"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בצל הסערה באימון בית"ר ירושלים, המגעים למכירת המועדון וההפסד הצורם למכבי חיפה, הבלם אוראל דגני התראיין היום (שישי) ברדיו ירושלים ואמר: "כמובן שזה לא נעים אבל זה בסדר, המשכנו הלאה וחזרנו להתאמן. העסקה הזאת משפיעה על המועדון. אם העסקה הזאת תבשיל היא תהיה מאוד גדולה. מבחינה מקצועית, אני לא חושב שבגלל זה אנחנו לא נראים טוב. אנחנו השחקנים צריכים להוכיח את עצמנו כל שבוע בלי קשר לעסקה. אין קשר למה שקורה מסביב".

על המחצית הראשונה מול מכבי חיפה: "נגד מכבי חיפה במחצית הראשונה זה היה ממש ממש לא טוב, כל ביקורת שיגידו נכונה, זה היה נראה גרוע מאוד. בחצי השני נראינו טוב יותר. זה קרה בגלל הרבה דברים: שיחקנו בשיטה שונה, לא לחצנו את היריב מספיק גבוה ושחקני מכבי חיפה נכנסו למקומות שאיפשרנו להם וזה רע. ברור לכולנו מה צריך לשפר".

על משחק ההגנה של בית"ר ירושלים: "להוציא את המשחק הזה בחיפה ההגנה לא נראית רע. היו לנו משחקים שההגנה הייתה טובה ויציבה. נבוא למשחק מול באר שבע מוכנים להוכיח שהמשחק מול חיפה היה מעידה חד פעמית".

אוראל דגני, ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי