לחץ בחדרה: "כל תוצאה פרט לניצחון תגרום לחשב מסלול מחדש"

נועלת הטבלה נואשת להשיג ניצחון שני העונה בקרב התחתית נגד הפועל כפר סבא, אחרת בהחלט ייתכן שבקבוצה יחליטו לזעזע. כחילה בתמונת ההרכב של מימר

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה פתחה את העונה בצורה הגרועה ביותר מאז שחזרה לליגת העל ובמועדון מבינים שכל משחק הוא משמעותי, בוודאי אם מדובר מדובר במשחק בית מול הפועל כפר סבא – על הנייר קרב תחתית שיכול להתברר כגורלי בהמשך העונה (ראשון, 20:00).

על אף שזהו משחק בית עבור הפועל חדרה, הוא ייערך באצטדיון רמת גן וזאת בשל השזרוע באצטדיון בנתניה. בחדרה מדברים על לחץ לקראת המפגש ועל כך שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה להביא לזעזוע: "ניצחון במשחק הזה הוא בגדר חובה וכל תוצאה אחרת תגרום לנו לעשות חישוב מסלול מחדש" אמרו בחדרה.

מבחינה מקצועית יחסר המאמן שרון מימר את הקשרים יא יא מלדג'ה ומקסים פלקושצ'נקו, שייעדרו שבועיים נוספים, אך יקבלו בחזרה את הבלם טל כחילה שחזר לאימונים מלאים ואף עשוי לפתוח בהרכב. מימר מתלבט לגבי שיטת המשחק והוא עשוי לפתוח עם שלושה הבלמים, כך שכחילה יחזור להרכב ויפתח לצדם של עוביידה חטאב וג'ונתן סיסה. אם חדרה תפתח עם ארבעה שחקני הגנה, אז גלעד אברמוב יפתח במרכז השדה עם תמיר גלזר וריף מסיקה ובחלק ההתקפי קיימת התלבטות בין רודריגו בונגונגי לשובל גוזלן.

טל כחילה | שלומי גבאי

הקשר רודריגו בונגונגי אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים למשחק חשוב מאוד מול קבוצה שכבר הוכיחה השנה את האיכויות שלה. אנחנו מאמינים בעצמנו וביכולות שלנו, אבל הגיע הזמן שנחבר את זה גם לניצחונות. יש לנו קבוצה טובה וביטחון מלא למרות המיקום שלנו. אני מאוד מקווה שנגיע מרוכזים ואגרסיביים ונצליח לנצח במשחק קשה מאוד".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עוביידה חטאב, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, גלעד אברמוב, ריף מסיקה (טל כחילה), רודריגו בונגונגי, גוסטבו מרמנטיני ומרשל אודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי