לוזון: "תאי בריבו הוא מלך הערבוביות"

המלאבסים זכו לשבוע נוסף בספגה, המאמן מרוצה: "קרדיט לשחקנים, שיחקו בסבלנות ובגרות". בריבו חגג: "חלום של כל חלוץ". אדרי על זהות המאמן הבא של הכתומים: "אנחנו לא בלחץ, יש מישהו על הקווים"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה הבטיחה לעצמה שבוע נוסף בפסגת טבלת ליגת העל עם ניצחון 0:1 יקר על בני יהודה, משער ניצחון דרמטי של תאי בריבו שעלה כמחליף בדקה ה-78 וקבע את תוצאת המשחק. מנגד, הכתומים עדיין ללא מאמן מאז פיטורי ניר ברקוביץ' והפסידו שלושה מארבעת המשחקים האחרונים בליגה. המאמן המנצח והמועמד המוביל כרגע לתואר מאמן העונה, גיא לוזון, היה מרוצה לאחר הניצחון.

"זה היה ניצחון בשיניים. פגשנו קבוצה שידועה במשחק ההגנה והמעברים שלה, היה לנו ברור ששם המשחק פה זה סבלנות, ברור לנו שהם רוצים שנאבד את הסבלנות, ושנצא עם הרבה מאוד כלים קדימה כדי שיעקצו אותנו במתפרצת. אני שמח שבסוף הסבלנות ניצחה את המשחק, היינו סבלניים, שקטים, ידענו שאסור לאבד את הראש וזה לא כל כך פשוט עם קבוצה צעירה. הקרדיט לשחקנים, באמת כל הכבוד להם, הם הראו סבלנות, בגרות ושקט. אני חושב שבגדול אנחנו הקבוצה שבאה לנצח את המשחק, והם באו להתגונן ולעקוץ, ואני שמח שניצחנו".

גיא לוזון | אודי ציטיאט

היתרון המספרי: "אני חושב שניצלנו את היתרון המספרי מהסיבה הפשוטה שב-20 דקות האחרונות התחלנו להוציא קרוסים לרחבה ובעיטות מחוץ לרחבה, השחקנים שנכנסו הביאו תחכום למשחק שהיה חסר במחצית הראשונה ואני שמח מאוד שזה השתלם לנו".

הפנדל: "לא ראיתי, זה היה רחוק לי ולא אתייחס לזה".
חלון ההעברות בינואר: "אני חושב רק על המשחק הבא, אם נחשוב שנצטרך להוסיף משהו או ללטש, נעשה את זה, אבל יש זמן עד לינואר"
החילוף המנצח של תאי בריבו: "תאי בריבו הוא חלוץ רחבה טיפוסי, חלוץ שיש את הקרוסים האלה והערבוביות האלה, הוא מלך הערבוביות, ואני שמח שהוא כבש".

תאי בריבו | אודי ציטיאט

גם כובש שער ניצחון, תאי בריבו דיבר לאחר המשחק: "אין יותר מתוק מזה. נכנסתי מחליף וגול ניצחון בדקה ה-90, חלום של כל חלוץ. שום משחק בליגה העונה לא קל, כל הקבוצות טובות, הכל שוויוני. אני שמח שניצחנו, זה הכי חשוב".

הפנדל השנוי במחלוקת: האמת שאני לא ראיתי כלום, ישבתי די רחוק והשופט היה יותר קרוב ממני. מה שראיתי מרחוק אי אפשר לדעת.

המחמאות מגיא לוזון: זה לא משנה אם אני פותח על הספסל, אני באמת בתקופה טובה למרות שבמשחק האחרון הייתה לי החמצה לא פשוטה, מה שהמאמן נותן אני אומר תודה, כי הוא יכול גם לא לתת
עד מתי יישארו בפסגה: כמה שאפשר בע"ה, אני רוצה להקדיש את השער לאימי ז"ל שחגגה אתמול יום הולדת. הכל בשבילה.

כפיר אדרי. היה פחות מרוצה | אודי ציטיאט

מנגד, מנכ"ל בני יהודה וממלא המקום הזמני בעמדת המאמן, כפיר אדרי היה פחות נלהב אחרי ההפסד: "אני חושב שבחצי הראשון עבדנו טוב והם לא הגיעו לשום מצב, אחרי ההרחקה המשחק השתנה והם שלטו במשחק. כשמגיעים לדקה 90 לתוספת הזמן אתה רוצה שזה ייגמר, ובטוח שזה מתסכל להפסיד בדקות הסיום".

חוסר יציבות: "זה משהו שאנחנו מנסים לעצור עוד לפני השינויים מפתיחת העונה, וזה גם מה שאמרתי לשחקנים, לנסות לשמור על יציבות, לצערי, בינתיים אנחנו לא מצליחים, אני מקווה שיחזרו לנו שחקנים מפציעות, חסרים לנו שלושה או ארבעה שחקנים חשובים, נקווה שיחזרו וננסה לייצב את השורות".

השינויים בצוות המקצועי: "לא נעים, כשמתחילים עונה לא לזה מצפים, זה מצב נתון ואנחנו צריכים להתמודד איתו. נקווה שנעשה את זה על הצד הטוב ביותר".
המאמן הבא: "אנחנו לא יודעים. נשב, נחליט, אנחנו לא מקבלים החלטות אחרי משחק. בטוח שנביא את הבן אדם שהכי מתאים למועדון. לקבוצה. אנחנו לא בלחץ, יש מישהו על הקווים, יש צוות, עדיף לקבל החלטה נכונה ולא לקבל החלטה פזיזה".
האם ימשיך לאמן: "כל מי שצריך לדעת יודע מה הדעה שלי לגבי המשרה הזו, מה שאנחנו מדברים בינינו יישאר במועדון ונקבל את ההחלטה הנכונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי