אלטמן הגיב לפרסום בספורט1: "מכבי חיפה? לא יודע מה יהיה"

אכזבה קשה בהפועל ת"א אחרי ה-0:0 נגד נתניה. הקפטן על האפשרות שיעזוב לירוקים: "טוב לי איפה שאני נמצא, אף אחד לא דיבר איתי". מאמן האדומים הודה: "ידענו בקיץ שהמצב קשה, אתמודד עד שלמישהו יימאס"

(גודל טקסט)

צפו באלטמן וקלינגר מדברים אחרי התיקו

הפועל תל אביב לא מצליחה לברוח מהתחתית. האדומים של ניר קלינגר סיימו ב-0:0 נגד מכבי נתניה הערב (שבת) ונותרו במקום הלפני האחרון. לאחר המשחק קלינגר סיפר בכנות כי התכונן לעונה כזו במהלך הקיץ וידע שהסגל חסר ונטול איכות בחלק הקדמי. הקפטן עומרי אלטמן הכחיש את האפשרות שיעבור למכבי חיפה.

אלטמן שעלה מהספסל נשאל על הפרסום הבלעדי בספורט1 לפיו הוא עשוי לעבור למכבי חיפה בינואר: "אין לי איך להתייחס לזה. לא דיברו איתי, אני כרגע בהפועל תל אביב וטוב לי כאן. יש לי את הדברים שלי עם הפועל, לא אומר שלא, אבל כרגע טוב לי פה. אני לא יודע מה יהיה אם תתקבל הצעה, צריך לשאול את הבעלים אם הם רוצים".

מדוע פתח על הספסל: "אני מרגיש לא משהו, חצי-חצי, היה לי וירוס בבטן שהשבית אותי לשלושה ימים, הרגשתי טוב יותר ב-24 השנים האחרונות ולכן הייתי בסגל ושיחקתי כמה שהייתי מסוגל. חבל שלא ניצחנו".

למה הפועל ת"א לא מצליחה לכבוש: "אני לא חושב שזו משוואה פשוטה שאתה עושה 2 ועוד 2 וזה 4. אין לי הסבר מספיק טוב כנראה, אנחנו מגיעים למצב שלנו ולא מנצלים אותם. אנחנו כן משחקים התקפי ויעיד על כך מי שרואה את המשחקים, בשלושת המשחקים האחרונים שלטנו במשחק, התוצאות היו נגדנו. אין לי ספק שיש כאן קבוצה טובה וברגע שזה יתחבר יגיעו הנקודות".

ניר קלינגר | אריאל שלום

ניר קלינגר אמר לאחר המשחק: "קשה לי לדבר ולפענח מקצועית כי אני מרגיש כאילו אני שם פליי בטייפ. לא רוצה לחזור על הדברים כמו תקליט שבור. אנחנו יכולים להכריע את המשחק במחצית הראשונה ולא עושים את זה".

הבין כבר בקיץ שהמצב קשה: "לפני הצד המקצועי, אגיד שאני ומשה סיני מודעים למצבנו. היו לנו שתי אפשרויות – למנף את ההצלחה הפנומנלית מהעונה שעברה ולהגיד אין תקציב ואין כסף ולעזוב או להמשיך. אנחנו בחרנו להתמודד. בחרתי להתמודד, ידעתי שיש קשיים והתקציב מוגבל מאוד, כל נושא המתווה שלא ניכנס אליו – הפועל מועדון ענק אבל לא עשיר. בחרתי להתמודד, עם הקשיים והתקציב הנמוך ועם כל מה שקרה בדרך. יכולתי לא לעשות את זה. קשה לי מאוד, אני מתוסכל, לא יכול לראות את זה שאנחנו לא מבקיעים שערים ממספיק הזדמנויות בזמן שקבוצות אחרות מנצחות בפוקס. אנחנו קבוצה טובה איפה שעשינו את הדברים הנכון".

הבעיה בהתקפה: "לא היה לנו את הכסף והזמן והאפשרויות, היו תקלות בדרך ולא הבאנו מספיק שחקני הכרעה בגלל הסיבות האלה. אני לא מהיום בכדורגל, כבר בניתי קבוצות ולקחתי אליפויות, אני יודע הכל מלמטה ומלמעלה. יש לנו מגבלות ואי אפשר להתמודד איתן על כל המגרש. אני אתמודד עד שלמישהו יימאס והוא ישחרר אותי מההתמודדות. כמובן שאף אחד לא מכריח אותי".

חיזוק בינואר: "אני אעשה הכל, אם צריך – אשחרר שחקנים מהשוליים, נאסוף שקל לשקל כדי לעשות שינויים. אם אנחנו לא נביא שני שחקני הכרעה – נמשיך לגרד נקודה ונקודה. יש לנו שוער טוב, הגנה טובה, קישור טוב. במחצית הראשונה נתניה יצרה יותר מאיתנו?".

שי אייזן ועומרי אלטמן מאוכזבים | ברני ארדוב

מכבי חיפה רוצה את עומרי אלטמן: "אני חושב שזה לא יכול לקרות אבל בכדורגל קרו דברים והיו מעברים. לכל דבר יש מחיר. אני לא מונע בחיים מאף שחקן שלי – להתקדם. אני לא חושב שללכת למכבי חיפה זו התקדמות כי כאן הוא שחקן מוביל ושם תהיה לו תחרות אבל אם תהיה עסקה והם ישלמו מחיר שהבעלים יסכימו לו – אני אדע מה להגיד. כרגע זה מופרך כל העניין".

רקורד ההבקעות: "אני מודע לזה, השאלה הזה האם אנחנו אחרונים גם ביצירת מצבים והזדמנויות הבקעה. והתשובה מתחברת לשחקני ההכרעה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי