"אולי צוות השיפוט נלחץ מהרעש שמכבי חיפה עשו בשבוע שעבר"

בקריית שמונה זועמים על החלטותיו של גל לייבוביץ' בהפסד 3:0 למכבי חיפה: "מה היה ללוסיו ליפול אם רז מאיר לא נגע בו?". איזי שירצקי מיואש: "מה נעזור שנתלונן?"

(גודל טקסט)

זעם גדול בהפועל קריית שמונה כלפי השופט גל לייבוביץ' לאחר ההפסד הביתי 3:0 למכבי חיפה. לטענת אנשי קריית שמונה, לייבוביץ' השפיע על המשחק והפנו אצבע מאשימה בשני אירועים: הראשון, כמובן, היה כאשר לייבוביץ' שרק לפנדל במחצית הראשונה בעקבות הכשלה של רז מאיר על לוסיו, אך לאחר בדיקה של שמונה דקות וחצי החליט לבטל כלל את המהלך.

הטענה השניה הגיעה כתוצאה משריקה במחצית השנייה, אז פסק על פנדל לטובת מכבי חיפה לאחר שדולב חזיזה ספג הוכשל על ידי דור אלו. רק בשבוע שעבר נקנסה קריית שמונה לאחר שטענה לקיפוח גם במשחק החוץ נגד מכבי נתניה וכעת הכעס בצפון גדול הרבה יותר. "מה היה ללוסיו ליפול אם רז מאיר לא נגע בו? אולי צוות השיפוט נלחץ מהרעש שעשו בחיפה מהמשחק בשבוע שעבר", אמרו בקריית שמונה והוסיפו: "פשוט לא ייאמן שאלו טעיות שקורות כשיש את ה-VAR".

במועדון טרם קיבלו החלטה אם לשלוח תלונה רשמית לאיגוד השופטים, אבל הבעלים איזי שרצקי נשמע מיואש ואמר לספורט1: "מה יעזור שנתלונן? גם בשבוע שעבר וגם הפעם אנחנו נפגעים. זה פשוט לא יעזור אם נתלונן וחבל. אני משקיע המון ובנינו כאן קבוצה ראויה שיכולה להפסיד, אבל לא בצורה כזאת".

לוסיו על הרצפה. "מה יעזור שנתלונן?" | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, חרף התבוסה במועדון שיבחו את השחקנים על יכולתם במשך 74 דקות, לאחריהם ספגה הקבוצה שלושה שערים תוך עשר דקות. "מותר להפסיד, אבל אסור לנו להתפרק ככה אחרי השער הראשון" אמרו בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי