אלמוג כהן מאוכזב: "לא הרווחנו נקודה, הפסדנו שתי נקודות"

הקפטן התאכזב אחרי התיקו עם הפועל תל אביב וארבעה משחקים ללא ניצחון: "רק קבוצה אחת באה לנצח את המשחק". קלר ואקיניימי זכו למחמאות, האחרון מתח את השריר וייבדק

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

תחושת פספוס במכבי נתניה לאחר התיקו המאופס מול הפועל ת"א בבלומפילד. לאחר פתיחת עונה מצוינת, היהלומים רשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון ושלישי ללא כיבוש שערים, ושפתיחת העונה המרשימה של חוליית ההתקפה כבר נשכחה. "זה פספוס גדול בשבילנו. הפועל היו חלשים ושיחקו בונקר. זה משחק רביעי שלנו בלי ניצחון אבל אין מה לעשות. אי אפשר להגיד שאנחנו לא נלחמים ומנסים. זה לא שאין פה רצון ואופי" אמרו שחקנים בקבוצה.

למרות זאת, היו שחקנים שהצליחו להרשים את ריימונד אטלווד. המגן השמאלי רותם קלר, שמילא את מקומו של המגן המורחק זלאטן שחוביץ' ("מספר אחת על המגרש") והבלם אקינסולה אקיניימי, שלראשונה העונה חבר לקליאן ואן דר קאפ ורשם משחק מצוין: "אם הוא בריא, הוא שחקן מצוין, מהיר וטכני. ככה זה נראה שני הבלמים המיועדים שלנו משחקים יחד" אמרו במועדון.

לצערו של אקיניימי, לקראת סיום המשחק הוא מתח את השריר האחורי והוחלף. הוא צפוי להיבדק היום, כמוהו גם הקשר לאמק בנדה והמגן הימני עידו וייר. בקבוצה מאמינים כי השלושה יהיו כשירים להתמודדות מול מכבי פ"ת ביום שבת.

רותם קלר עוצר את אבו עביד. זכה למחמאות | ברני ארדוב

ולמרות המחמאות על משחק ההגנה, אלמוג כהן לא הצליח להסתיר את האכזבה בסיום. " מבחינתנו זה משחק מאכזב כי באנו לפה לנצח. מהשנייה הראשונה ראו רק קבוצה אחת שבאה לנצח את המשחק הזה. ניסינו עד הדקה האחרונה לתקוף עם חילופים מאוד התקפיים וראו את האכזבה של הפסד שתי הנקודות הללו. אני לא יכול להגיד שהרווחנו נקודה, כי אני רואה שהפסדנו שתי נקודות".

על חוסר המזל שלו מול השער המשחקים האחרונים: "אני לא יודע. יש לי איזה חוסר מזל אבל אני בטוח שהשנה אני אכבוש שערים. במיליון אחוז".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי