ורד: "המשחק מול מכבי חיפה – הכי חלש שאני זוכר"

אחרי ה-2:0 בסמי עופר ולקראת המשחק נגד ב"ש, קפטן בית"ר לקח אחריות: "באתי הביתה ואבא שלי אמר לי שאם הוא היה המאמן אז הוא היה מוציא אותי בדקה ה-20. זה אומר הכל". דראפיץ' הודה: "טעינו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

במקביל לעסקה למכירת אחוזים מהמועדון לשייח' בן חליפה מתקדמת אחרי המפלה מול מכבי חיפה ובעיצומה של תקופה קשה מאוד מבחינה מקצועית, בית"ר ירושלים תארח מחר (שני ב-20:45) את הפועל באר שבע ותקווה להוריד את מפלס הלחץ ולצאת לדרך חדשה. לקראת ההתמודדות המסקרנת בטדי, המאמן סלובודאן דראפיץ' והקפטן עידן ורד השתתפו במסיבת העיתונאים המסורתית וסיפרו על ההכנות.

צפו במסיבת העיתונאים לקראת ב"ש

דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "אחרי משחקים והפסדים כאלו אנחנו צריכים תוך 24 שעות לנתק את עצמנו ממה שהיה ואין ספק שאחרי המשחק הרגשנו פחות טוב. פחות מיום לאחר המשחק כבר התחלנו להתכונן למשחק הבא, כי אנחנו יודעים שניצחון אחד בליגה יכול להוציא אותנו לדרך חדשה ואנחנו מחכים מאוד לניצחון הזה. אנחנו יכולים לשחק כדורגל הרבה יותר טוב ממה ששיחקנו ואין לי ספק שיש לנו קבוצה מוכשרת מאוד. טעינו בכמה דברים, אנחנו צריכים לשפר אותם ולהסתכל הלאה".

דראפיץ' נשאל גם על מצבת הפצועים של הקבוצה: "אין ספק שהפציעות מתחילת העונה לא הטיבו איתנו וניסינו לעשות דברים אחרים עם השחקנים שיש לנו. גם איתם יכולנו לעשות דברים בצורה הרבה יותר טובה. כשיהיה לנו סגל מלא וכתוצאה מכך גם תחרות ואימון ברמה גבוהה יותר, אנחנו נהיה קבוצה חזקה יותר".

סלובודאן דראפיץ', עידן ורד | צילום מסך

לצד דראפיץ' התייצב עידן ורד, שאמר: "אני חושב שאנחנו צריכים כולם ביחד לעבוד הרבה יותר קשה גם באימונים וגם במשחקים. עשינו חודש לא טוב, בעיקר בגלל זה. כל התירוצים על פציעות וכדומה זה משהו שאני לא אוהב שמדברים עליו. יש פה סגל מספיק טוב ומספיק עמוק ואנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. וכמובן שזה מתחיל פה – באימונים".

האם הקבוצה סובלת מחוסר מזל: "אני לא קורא לזה מזל, כי המזל הולך עם הטובים. אני חושב שאנחנו צריכים לעשות בדיוק הפוך ממה שהיה נגד חיפה. גם מבחינה אישית, זה המשחק הכי חלש שאני זוכר. באתי הביתה ואבא שלי אמר לי שאם הוא היה המאמן אז הוא היה מוציא אותי בדקה ה-20. זה אומר הכל. כולם פה יודעים שזה היה הפסד כואב מאוד, ולא בגלל ההפסד אלא בגלל הדרך. אנחנו באמת צריכים לעשות הכל אחרת ואני בטוח בסגל, בצוות ובעצמי כקפטן שיש לנו עוד שנה ארוכה מאוד והכל יראה אחרת".

בינתיים, הקבוצה ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע. מהאימון המסכם עולה כי איתמר ניצן ערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק. ניצן יפתח בין הקורות, אבל דראפיץ' וברדה יערכו מספר שינויים. סנטיאגו אוקמפוס יפתח במקום שי קונסטנטין, אורן ביטון יחליף את אורי מגבו, שלום אדרי ולירן רוטמן תורגלו לסירוגין עם עידן ורד ואלירן עטר ועוזיאל פרדו עשוי לפתוח גם הוא בהרכב. בשלב זה, נראה כי עטר לא יפתח בהרכב.  

עידן ורד
עידן ורד | בית"ר ירושלים, רשמי

הרכב משוער: איתמר ניצן; סנטיאגו אוקמפוס, אוראל דגני, אנטואן קונטה, אורן ביטון; עלי מוחמד, מיכאל אוחנה, לירן רוטמן (עידן ורד), עידן ורד (שלום אדרי); עוזיאל פרדו, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי