בחדרה ביקרו את השיפוט, אפשרות: חלק מהזרים ישוחררו בינואר

דיא לבאבידי מקבל כרטיס אדום מהשופט שגיא ברמן | ברני ארדוב

בקבוצה של מימר כעסו על הרחקתו לבאבידי שייעדר משני המשחקים הקרובים: "מכה קשה יותר מהפנדל" והוסיפו: "הכל הולך הפוך העונה". אכזבה משחקני ההתקפה: "זר אמור להיות טוב מהשחקן הישראלי". נועם כהן יפתח בשבת

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה התרגלה בשנתיים הראשונות שלה בליגת העל מאז העלייה מהליגה הלאומית לכך שאלילת המזל הייתה בצד שלה. העונה, הסיפור שונה לחלוטין. הקבוצה נותרה במקום האחרון בטבלה אחרי שנפרדה אתמול (ראשון) ב-1:1 מהפועל כפר סבא, במשחק בו הובילה מפנדל אך לאחר מכן נאלצה להתמודד עם כרטיס אדום של דיא לבאבידי, שגרם לפנדל מהצד השני, אותו תרגם קיזיטו לשער.

"הכל הולך לנו הפוך העונה", אמרו בחדרה. "המשחק היה בידיים שלנו ומנגד כפר סבא כמעט לא הגיעה לאף מצב. החזרה לא טובה של השחקן שלנו הפכה לפנדל ואדום לדיא. השחקנים צריכים להבין שהמקום האחרון הוא גם בגללים".

במועדון ביקרו את השופט שגיא ברמן, שלטענתם שגה בהרחקת לבאבידי: "האדום היה מכה קשה יותר מהפנדל. הוא יחסר לנו בשני משחקים משמעותיים". המגן הימני ספג גם הוא ביקורת אחרי הכרטיס אדום השני שספג העונה ובכלל נראה ביכולת ירודה העונה ביחס לעונות הקודמות.

דיא לבאבידי מאוכזב | ברני ארדוב

גם השחקנים הזרים בחלק ההתקפי, פרט למרשל אודה, טרם עונים על הציפיות של הצוות המקצועי ולא יצאו נקיים, כאשר עלו קולות כי חלקם ישוחררו בחלון ההעברות של חודש ינואר: "שחקן זר אמור להיות ברמה אחת לפחות מעל השחקן הישראלי וזה לא קורה".

ביום שבת מצפה לקבוצה של שרון מימר מפגש לא פשוט מול בני יהודה באצטדיון בלומפילד. נועם כהן, המושאל ממכבי תל אביב אמור לקבל את המקום בהרכב על חשבונו של לבאבידי. גם שובל גוזלן נמצא בתמונת ה-11 ועשוי לקבל הזדמנות מהמאמן.

שחקני הפועל חדרה מאוכזבים | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי