סיני סיים את דרכו בהפועל ת"א, ניסנוב לספורט1: "כרגע קלינגר נשאר"

סוער במתחם חודורוב: נציג הבעלים זומן לשימוע ובסביבת המועדון טענו שאיים על איציק ניסנוב לאחר מכן ונשקלת אפשרות להגיש תביעה, האחרון הבהיר כי אין כוונה לבצע שינוי בעמדת המאמן "נכון לעכשיו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יממה לאחר שמשה סיני שוחח עם ספורט1 והצהיר כי אין כל כוונה לבצע זעזוע את הקבוצה ושניר קלינגר ימשיך לאמן את הפועל תל אביב גם במשחקים הבאים, הבוקר (שני) נציג הבעלים והמנהל המקצועי קיבל זימון לשימוע לפני פיטורים.

לספורט1 נודע שהבוקר התרחש אירוע חמור במתחם האימונים בחודורוב, כאשר אחד מבעלי הקבוצה, איציק ניסנוב, קרא למשה סיני והודיע לו על זימון לשימוע בכוונה לסיים את דרכו במועדון. על פי גורמים בהפועל ת"א, אף נשמעו איומים מצד סיני על ניסנוב וכעת נשקלת האפשרות להגיש תביעה נגד מי ששימש כנציג הבעלים והוא כידוע אחד משחקני העבר הגדולים בתולדות המועדון.

איציק ניסנוב, שפרסמנו אתמול שלאחר תקופה ממושכה בשל סיבות אישיות לא היה מעורב במתרחש במועדון, כעת ייקח את המושכות אליו וישוב לקחת חלק פעיל בניהול המועדון ובשיחה קצרה עם ספורט1 אמר הבוקר: "נכון לעכשיו, ניר קלינגר ימשיך לאמן את הפועל תל אביב".

משה סיני, ניסנוב | אריאל שלום

כידוע, הפועל תל אביב נמצאת במצב קשה ולאחר התיקו נגד מכבי נתניה ביום שבת (0:0), משחק רביעי ברציפות ללא שער, הקבוצה תקועה מתחת לקו האדום עם שש נקודות בלבד. המצב לא עובר 'ליד' השחקנים ואתמול הגיעו חניכיו של ניר קלינגר מוקדם יותר למתחם האימונים. עוד לפני השיחה הקבוצתית עם המאמן ומשה סיני במה שייתכן שהיה יומו האחרון בתפקיד, הם שוחחו בינם לבין עצמם והבטיחו לצאת לדרך חדשה כבר במשחק הקרוב נגד הפועל חיפה בסמי עופר (ברביעי), הקבוצה שניצחה אותם בכל ארבעת המפגשים אשתקד.

השחקנים מבינים כי עליהם לתת יותר על כר הדשא ולספק תשובות. הצוות המקצועי מגבה אותם בכל עת. בקבוצה מבינים כי כל משחק הוא אתגר מיוחד. עד לסיום הסיבוב מצפים לאדומים משחקים לא קלים בכלל – נגד מכבי חיפה בסמי עופר, הפועל באר שבע, בני סכנין וכמובן הדרבי התל אביבי במחזור סיום הסיבוב.

קלינגר הבהיר לשחקנים: "אני מרוצה מההשקעה שלכם, מהרצון שלכם. תהיו במשחקים אפילו עוד יותר אגרסיביים ומחויבים". גם המנהל המקצועי סיני אמר דברים דומים והבהיר את תמיכתו.

אדי גוטליב, ניר קלינגר | אריאל שלום

השבוע צפויה להתקבל החלטה האם לצרף את החלוץ גיל יצחק שנבחן במועדון לאחרונה. מעבר לכך, הכוונה במועדון היא להתחזק בינואר בשניים-שלושה שחקנים איכותיים שיוציאו את הקבוצה מהבוץ. מדובר בדן איינבינדר, קשר בית"ר ירושלים שהחל בבוררות נגד קבוצתו הנוכחית ושני שחקני התקפה זרים.

בינתיים, עד ינואר, התקווה לשינוי עוברת דרך הקפטן עומרי אלטמן, שישוב להרכב ברביעי לאחר שבשל וירוס פתח רק על הספסל בשבת ושולב בדקה ה-72. הצוות המקצועי והשחקנים רואים בקפטן כמבוגר האחראי, השחקן שיוביל את השינוי ויחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות כפי שהיה בעונה שעברה מאז הגעתם של קלינגר וסיני.

במועדון מרוצים מייצוב ההגנה, גם בזכות סיאנדה קולו השחקן הזר שהצטרף הקיץ. רק ביום שלישי יהיה ברור האם אדי גוטליב שסובל מכאבים במפשעה – יוכל לפתוח בהרכב. בקבוצה לא יסכנו אותו אם לא יהיה בריא במאת האחוזים. רז שלמה יהיה מחליפו במידת הצורך. החלוץ שחר הירש הפצוע ברגלו ימשיך להיעדר ויהיה כשיר בעוד שבוע.

אלטמן. במועדון סומכים על הקפטן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי