משה סיני לספורט1: "אין מה לדון בעתידו של קלינגר, הוא המאמן"

נציג הבעלים בהפועל ת"א הבהיר שלא יבוצע זעזוע: "אם מישהו מהבעלים רוצה להגיד לי משהו, בבקשה. ניר יהיה על הקווים גם במשחקים הבאים". אחרי 0:0 נגד נתניה והאפשרות שאלטמן יעזוב, במועדון נערכים לשינויים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סופרת כבר ארבעה משחקים בלי שער זכות ואחרי 0:0 ביתי נגד מכבי נתניה היא נותרה מתחת לקו האדום עם שש נקודות במאזנה. למעשה, אם הפועל חדרה תנצח הערב את הפועל כפר סבא, האדומים יירדו למקום האחרון בטבלה – הרחק מהמקום בו ציפתה להיות הקבוצה אחרי שמונה משחקים.

זה לא סוד שהפועל ת"א סובלת מבעיות תקציביות קשות ושכתוצאה מכך לא ניתן היה לצרף שחקנים איכותיים לקישור ולהתקפה, שחקנים שקיווה הצוות המקצועי לצרף, אבל ההישארות מתחת לקו האדום מובילה לאי שקט, שמועות רבות ומסרים שמועברים לראשי המועדון בנוגע לעתידו של המאמן ניר קלינגר.

בהפועל ת"א הבהירו אמש כי היחיד שקובע בנושא המקצועי הוא נציג הבעלים, משה סיני שבשיחה עם ספורט1 הבהיר חד משמעית: "ניר קלינגר הוא מאמן הפועל תל אביב. הוא יהיה על הקווים ביום רביעי נגד הפועל חיפה וגם במשחקים שאחרי זה. אין מה לדון בעתידו של קלינגר".

אתה לא חושב שצריך לבצע שינויים? אתם מתחת לקו האדום

"אני לא שמעתי דבר על עתידו של ניר ואני לא רוצה להתייחס לשמועות. אם מישהו מהבעלים רוצה להגיד לי משהו, בבקשה. אני לא מתעסק ברכילות. ניר משקיע בהפועל ת"א את כל כולו, עובד הכי קשה בתנאים תקציביים קשים מאוד. אני רואה את העבודה שלו מדי יום וזה ברור שחסרים לנו שחקנים שיכריעו משחקים ויבקיעו שערים – יש לנו תכניות לשינויים בחלון בינואר, אבל עד שלא יגידו לנו מה התקציב שעומד לרשותנו, מדובר בבדיקות בלבד".

משה סיני, ניסנוב | אריאל שלום

כידוע, שמם של שני השחקנים הזרים לבאן קוטליה שפתח אתמול בהרכב ושל ארמנדו קופר עולה כמי שיעזבו בחודש ינואר, אבל עוד ייתכנו שינויים בחודש עד פתיחת החלון. מי שעשוי להצטרף הוא החלוץ גיל יצחק, שגם לגביו תתקבל החלטה בקרוב.

החלוץ עומרי אלטמן, שבספורט1 פרסמנו לראשונה על מועמדותו למכבי חיפה כבר בינואר, עדיין לא הגיע להבנות עם ראשי הקבוצה בנושא קיצוץ שכרו בכ-30 אחוז, על פי דרישה של רשת הביטחון הממשלתית. כשנשאל אתמול אלטמן על האפשרות שיעבור בקרוב לכרמל, השיב: "מכבי חיפה? לא יודע מה יהיה".

הבלם אדי גוטליב ביקש אתמול לקראת סיום המשחק להתחלף בשל גירוי בשריר הירך האחורי והוא ייבדק היום ויטופל כדי שלא יחמיץ את המשחק נגד הפועל חיפה. המאוכזב הגדול אתמול היה החלוץ הצעיר אושר דוידה, שהחמיץ מצבי כיבוש טובים. דוידה זכה למחמאות על היכולת ועל ההשקעה ובקבוצה אמרו כי השערים של דוידה יגיעו בקרוב ושמדובר בשחקן שבהחלט יכול להוביל את התקפת הקבוצה בעתיד. את סרט הקפטן בפתיחת המשחק לבש אתמול שי אליאס, בהיעדרו של עומרי אלטמן שפתח על הספסל.

רועי זיקרי ועומרי אלטמן | ברני ארדוב

כאמור, כבר ביום רביעי תפגוש הפועל ת"א את הפועל חיפה ומיד לאחר מכן תערוך שלושה משחקים לא פשוטים נגד מכבי חיפה, הפועל באר שבע והדרבי נגד מכבי תל אביב. בימים הקרובים אמור אחד הבעלים, שרון ניסנוב, לקבל אור ירוק לטוס לאמירויות כדי להיפגש עם גורם עסקי, בתקווה שזה ישקיע במועדון ויחלץ את הפועל תל אביב מהמשבר הכספי.

מי שישוב ויהיה מעורב יותר במועדון לאחר שלקח פסק זמן ארוך בשל נושא פרטי הוא אחיו של שרון, איציק ניסנוב שינסה לסייע במטרה לחלץ את הקבוצה מהמשבר הנוכחי אליו נגררה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי