אבוקסיס: "לז'וסואה יותר קשה לא לשחק מאשר קנס של 100 אלף דולר"

מאמן הפועל ב"ש התייחס לכוכב שלו, שכבש צמד ב-1:2 על בית"ר ירושלים ועל מצב הקבוצה: "לא רוצה להסתכל על הטבלה בתקופה האחרונה, כי אני רואה משהו שאני לא אוהב"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קטעה הערב (שני) את המשבר שלה, ואחרי שלא ניצחה בתשעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות – הוא רשמה הערב 1:2 ומהפך על בית"ר ירושלים בטדי, במשחק בו היא הראתה הרבה אופי וז'וסואה אחד.

המאמן, יוסי אבוקסיס, אמר לאחר הסיום: "צריך לנצל מצבים. אני חושב שגם במחצית הראשונה הגענו לשניים-שלושה מצבים טובים ולא ניצלנו אותם. אני חושב שהיא לא הייתה רעה בכלל, חוץ מעשר הדקות הראשונות בהן מיכאל אוחנה רקד באמצע. אחר כך השתלטנו על המשחק והיינו יותר טובים. המחצית השנייה כבר הייתה הרבה יותר טובה. צריך קודם כל הגנה חזקה. מהשער שספגנו היינו יותר חזקים בהגנה והצלחנו לסגור את השחקנים החכמים שלהם".

"רק שלושה שחקנים ביום חמישי שיחקו 90 דקות", אמר מאמן ב"ש. "עשיתי רוטציה בפראג כמו שצריך בפעם הראשונה. בנוסף, היו ארבעה ימי מנוחה ולא שלושה כמו בדרך כלל. הגענו רעננים יותר ופחות עמוסים. אני לא יודע עם רק בגלל זה ניצחנו, אבל היה לזה חלק חשוב".

יוסי אבוקסיס | דני מרון

קלקול הערב ההיסטורי של בית"ר: "במצבנו אנחנו לא יכולים לחשוב על אף אחד. המצב שלנו בליגה רע מאוד. היום קצת שיפרנו אותו, אבל צריך שתהיה המשכיות".

דעתו על עסקת בית"ר: "זה משהו שמקובל בכל העולם, הכסף הגדול נכנס. אני יכול רק לברך אותם על זה".

"אחרי הפתיחה הרעה שלא ציפינו ולא ייחלנו לה, אנחנו צריכים להדביק הרבה נקודות בהמשך", המשיך אבוקסיס. "זה יקרה בדרך ובמחויבות, אנחנו רוצים לעלות לאט לאט. עוד מעט ייגמרו המשחקים באירופה ואז אולי נוכל להגיע רעננים יותר למשחקים. אנחנו רוצים להתקדם. אני לא רוצה להסתכל על הטבלה בתקופה האחרונה כי אני רואה משהו שאני לא אוהב".

ז'וסואה | דני מרון

צמד הארגנטינאים, מרסלו מלי ומריאנו בריירו: "למרסלו היה יותר קשה להיכנס לכושר מבחינה גופנית כי הוא לא שיחק הרבה זמן. לקח לו קצת זמן להיכנס לעניינים, אבל הוא שחקן טוב וממשחק למשחק אני יותר מבסוט ממנו. בריירו חשוב לכל קבוצה. כשהם ייכנסו לכושר, מיגל ויטור יחזור מהפציעה וגם אלטון אקולטסה יחזור לכושר – תראו קבוצה הרבה יותר טובה".

האם אפשר להצליח להשאיר את 'זוסואה 'קר': "זו שאלת השאלות. מכל מקרה הוא לומד ואני מקווה שבמקרה הזה הוא למד עוד יותר. הוא למד שהאהבה שלו למשחק צריכה לגבור על הכל. זה ששני משחקים נתנו לו לא לשחק קשה לו. הוא מסוג השחקנים שאם תקנוס אותו ב-100 אלף דולר זה לא יזיז לו כמו שהוא לא ישחק. ראיתם את היכולת שלו היום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי