ברדה: "אם היו 30 אלף אוהדים בטדי הפנדל לא היה נשרק בקלות כזו"

מאמן בית"ר ירושלים לאחר ההפסד להפועל באר שבע: "ראינו ניצוצות ממה שאנחנו יכולים לעשות. הפנדלים? אני מאמין שכולם ראו לבד מה קרה שם". הרכש בינואר: "כמו שחוגג הלך איתנו עד עכשיו - אני בטוח שזה ימשיך כך"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים, שחגגה בשעות הצהריים יום היסטורי עבור המועדון, רשמה לצערה הפסד שלישי ברציפות בליגת העל כאשר איבדה יתרון ונכנעה 2:1 להפועל באר שבע.

לאחר שריקת הסיום באצטדיון טדי, המאמן שי ברדה סיכם: "רצינו מאוד לנצח. השתדלנו לעשות את המיטב. הגישה של השחקנים היום, בניגוד גמור ליום שני האחרון, הייתה מצוינת. אני חושב שבמחצית הראשונה שלטנו בקצב המשחק וראינו ניצוצות ממה שאנחנו יכולים לעשות. אני לא יודע מה היה לגבי הפנדלים, זה קשור לשופט".

דעתו על הפנדלים שקיבלה הפועל ב"ש: "אני לא מדבר על החלטות שיפוט. אני מאמין שכולם ראו לבד מה קרה שם. אני לא בטוח שאם היה פה קהל של 30 אלף איש בטדי היה כל כך קל לשרוק".

לואי טאהא, עלי מוחמד, שיר צדק, אלירן עטר, אלטון אקולטסה | דני מרון

"המחצית השנייה התחילה דווקא לא רע, עם שניים-שלושה מצבים שהיינו צריכים לכבוש. כדורגל זה הרבה מאוד עניין של ביטחון. היינו צריכים לכבוש את השני ואז היינו מדברים אחרת. ב"ש השתלטה על המשחק ברגעים מסוימים והפסדנו. אנחנו צריכים לתת את הדעת על זה. לבית"ר מגיע יותר. יכול להיות שאנחנו יוצאים עם המחמאות, אבל זה ממש לא מספק אותנו".

כיצד מייצרים תפוקה יותר גבוהה ממיכאל אוחנה: "צריך לשים את הדברים על השולחן. הוא לא שיחק כדורגל כמעט שנתיים וכל מה שהוא נותן לנו כרגע זה סוג של בונוס שאנחנו צריכים להפיק ממנו . כשהוא לא שיחק כל כך הרבה זמן כדורגל – זה לוקח זמן. ברגעים הראשונים של המשחק הוא היה פנטסטי וכשהוא התעייף כל הקבוצה נראתה פחות טוב. נתחזק בינואר ואני מבטיח שבית"ר תיראה הרבה יותר טוב. לחצנו היום, אבל היינו קצת רכים ולא הרווחנו כדורים – אבל אני מאוד מעודד מהגישה של השחקנים".

איך מתמודדים עם הקבוצות שעוקצות בהתקפות מעבר: "האחריות עלינו, המאמנים. נצטרך להיות יצירתיים עם הסגל הקיים שלנו". רשימת הקניות: "יש בעל הבית ויושב ראש למועדון. נשב, נביע את דעתנו ונדרוש את הדברים שאני חושב שצריכים להיות בבית"ר ירושלים. כמו שמשה חוגג הלך איתנו עד עכשיו – אני בטוח שזה ימשיך כך".

איתן שמואלביץ' | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי