חוגג אישר את חשיפת ספורט1: "בהפועל ת"א ניסו לחטוף את העסקה"

משה חוגג , איציק ניסנוב | מאור אלקסלסי / ספורט1

לאחר מכירת 50 אחוז מבית"ר לשייח' בן ח'ליפה, הבעלים פרסם פוסט נוקב והודה כי האדומים פעלו לטרפד את המהלך, כפי שנחשף אתמול בספורט1. על לה פמיליה: "לא מפחד מהם, זה נובע מבורות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר מכירת 50 אחוז מבית"ר ירושלים לשייח' חמד בן ח'ליפה ואחרי, הבעלים משה חוגג אישר הבוקר (שלישי) את הפרסום הבלעדי בספורט1 לפיו גורמים בהפועל תל אביב ניסו לפתות את השייח' ולחטוף את העסקה (ראו ידיעה נפרדת).

חוגג כתב ברשתות החברתיות הבוקר: "בזכות העסקה קל לראות את כל האינטרסים ואינטרסנטים, פתאום לה פמיליה ואולטראס הפועל ת"א משתפים פעולה להפיל את העסקה (סוג של שלום?), אחד מבעלי הפועל ת"א מנסה לחטוף את העסקה בלי בושה, בעלים קודם של כל מיני קבוצות מהן נזרק אוכל את ליבו, אנשי תקשורת נהורים טהורים פתאום מסבירים שהעסקה אסורה".

בנוסף ולאחר שהבוקר רוססו כתובות גרפיטי נגדו, חוגג הבהיר כי הוא אינו חושש מלה פמיליה וטען כי ההתנהלות של הארגון נובעת מפחד ומבורות.

הפוסט המלא והנוקב של משה חוגג

חוגג פתח את דבריו: "אני יהודי מאמין, שומר שבת, מניח תפילין, שומר מסורת. הייתי מ"פ בצבא, שירתתי 7 שנים בגאווה. אני מצביע ימין כל חיי, האידאולוגיה הביטחונית שלי ימנית, האידאולוגיה הכלכלית שלי ימנית. ואני ליברל. מאמין שכולנו שווים, מאמין בזכויות להט"ב, מאמין בסולידריות. אני מאמין שגזענות נובעת מבורות, אטימות ופחד.

"אין בי פחד לעשות את הדבר הנכון. לא מפחד מלה פמיליה", חוגג המשיך ואמר: "אני מכיר אותם היטב, מכיר את האנשים, הם אנשים טובים בבסיסם, הם חושבים שהם עושים טוב ולפעמים הם באמת עושים טוב. הבורות, האטימות והפחד לוקחים אותם למקומות מצערים. הלכתי איתם לרב שלהם שאמר להם שאין שום בעיה, להיפך, אמר להם שהתורה מעדיפה מוסלמים על פני נוצרים (אני מאמין שכולם שווים), הרב שלהם מעניין אותם רק אם הוא נותן את התשובה שהם מחפשים. אפילו גדול הדור, הגאון חיים קנייבסקי, לא משנה עבורם. אפילו ביבי נתניהו לא מעניין אותם בנושא הזה, הם מובלים על ידי שנאה שנובעת מבורות ופחד.

"אלימות היא פתרון של פחדנים", הבהיר חוגג והוסיף: "לה פמיליה מפחדים בצדק, הנזק התדמיתי שהם גרמו למועדון לאורך השנים הוא גדול ואם הם לא יעצרו מיידית הם יצטרכו לתת את הדין בפני שופט, להסביר לו את האידאולוגיה הגזענית שלהם ולשלם הרבה מאוד כסף, אני רוצה לראות אם יש שופט בישראל שיפסוק שלה פמיליה לא פגעה במוניטין של המועדון.

"בניגוד לביטקויין, לה פמיליה הוא לא ארגון מבוזר, יש להם שמות והם ידועים לכל, כל מנהיגי לה פמיליה יצטרכו לשלם אם לא יעצרו מייד. אם הם רוצים מועדון טהור שמבוסס על גזענות הם מוזמנים להקים כזה, המועדון שלי יהיה טהור מגזענות. העסקה ההיסטורית הזו היא פנטסטית עבור מי שרוצה בטובת בית"ר ירושלים, ורעה למי שנגד המועדון".

בשלב הזה, חוגג התייחס לחשיפת ספורט1 אתמול: "בזכות העסקה קל לראות את כל האינטרסים ואינטרסנטים, פתאום לה פמיליה ואולטראס הפועל ת"א משתפים פעולה להפיל את העסקה (סוג של שלום?), אחד מבעלי הפועל ת"א מנסה לחטוף את העסקה בלי בושה, בעלים קודם של כל מיני קבוצות מהן נזרק אוכל את ליבו, אנשי תקשורת נהורים טהורים פתאום מסבירים שהעסקה אסורה.

משה חוגג עם השייח' חמד בן ח'ליפה | בית"ר ירושלים

"הבעלים החדש הוא מאחת המשפחות העשירות בעולם אם לא העשירה מכולן, הוא יתן לבית"ר ירושלים את הכלים להעמיד מועדון בסדר גודל שלא היה כאן, הוא תומך נלהב של ישראל, איש של שלום ואהבה, בדיוק כמוני, הוא בא לעשות טוב לאנשים וביחד נוכל להראות לדור הצעיר שמוסלמים ויהודים יכולים להיות חברים טובים ולעשות ביחד דברים גדולים ויפים. הרוב הדומם כבר לא דומם ולא ניתן לשנאה שוב לנצח. ברוך השם עשיתי לא מעט דברים בחיי, זה כנראה המשמעותי ביותר", סיכם חוגג את דבריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי