נתניה תביא את אברהם לבית הדין, בנדה יחמיץ את מכבי פ"ת

אביב אברהם | ברני ארדוב

הקבוצה תצרף את הקשר לדיון בעניין שחוביץ' והמנכ"ל גולדשטיין, בניסיון להפריך את טענות השופט שלומי בן אברהם. הקשר סובל מדלקת בברכו וטרם שב לאימונים, אקיניימי יהיה כשיר לשבת

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר אירועי המשחק מול קריית שמונה בשבוע שעבר, מכבי נתניה תעמוד הערב (רביעי) לדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל וזאת בשל הטענות נגד המגן זלאטן שחוביץ', שהורחק ולפי גרסת השופט שלומי בן אברהם סינן לעברו כמה מילים, ונגד המנכ"ל ניב גולדשטיין שגם הוא ביקר אותו והשתמש במילים "אפסים" ו"בושה".

כזכור, בנתניה כבר ערכו למנכ"ל בדיקת פוליגרף שבה יצא דובר אמת, אך המבחן האמיתי יגיע היום בבית הדין, שם הבעלים אייל סגל צפוי להצטרף אל גולדשטיין ושחוביץ'. בהתאחדות סיפרו כי בנתניה החליטו לצרף גם את הקשר אביב אברהם, משתי סיבות: הראשונה היא שהוא נכח באזור האירוע, בו כביכול סינן שחוביץ' מספר מילים לשופט לאחר הרחקתו, ובנוסף קיבל בעצמו כרטיס צהוב על דיבורים לאחר מכן, כך שבמועדון מעוניינים להפריך כל טענה של בן אברהם. בעוד גולדשטיין, כך על פי ההערכות,  צפוי לקבל קנס בלבד, החשש במועדון מעיר היהלומים הוא מהעונש אותו יקבל המגן הסרבי.

בעניין אחר, הקשר לאמק בנדה יחמיץ גם את המשחק נגד מכבי פתח תקווה בשבת: מבדיקה שעבר, פגיעת הברך שספג בנדה בהיתקלות עם שוער קריית שמונה הובילה להתפתחות סוג של דלקת והוא טרם שב לאימונים. בנתניה ינסו להכשירו למשחק מול מכבי תל אביב בעוד כשבוע. לעומתו, אקינסולה אקיניימי התאמן ויהיה כשיר.

לאמק בנדה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי