נתניה נגד בן אברהם: הציגה פוליגרף שסותר את דו"ח השיפוט

במועדון זועמים על ההעמדה לדין לאחר ה-0:0 נגד ק"ש ומבקשים להשעות את השופט. גולדשטיין שהואשם בכך שקרא לצוות השיפוט: "אפסים" ו"בושה" נמצא דובר אמת בבדיקה, שלטענתם מוכיחה חד משמעית את כשל אמינותו של הדו"ח

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה עדיין לא נרגעו. במועדון סוערים מהתיקו 0:0 נגד הפועל קריית שמונה ובעיקר מצוות השיפוט במשחק שלא שרק לפנדל לטובתם והרחיק את זלאטן שחוביץ'. הקבוצה הייתה אמורה לעמוד הערב לדין, אלא שהדיון נדחה. בינתיים, המועדון פרסם מכתב שנועד כדי להפריך את דו"ח השיפוט בו טען השופט שלומי בן אברהם על כך שהמנ"כל ניב גולדשטיין קרא לעברו "אפסים" ו"בושה".

"את המחדלים המקצועיים של צוות השיפוט במשחק אנחנו משאירים למבקר השופטים ולוועדה המקצועית של איגוד השופטים", נאמר בכעס בפתח ההודעה, כשבמועדון ציינו שיותר מטריד אותם ד"וח השיפוט.

"הדו"ח, אשר נכתב לא בדופק מואץ ובוודאי לא תחת לחץ. דו"ח שלא נבבחן על ידי אף גורם וגורר העמדה לדין". המנכ"ל ניב גולדשטיין עבר הבוקר בדיקת פוליגרף באחד מהמשרדים המובילים בתחום, והתוצאות "מוכיחות בצורה חד משמעית על כשל אמינותו של הדו"ח", נמסר מהמועדון.

עוד נאמר בהודעה כי "המועדון ימצה את זכויותיו וחובותיו על פי החוק כולל פנייה לרשויות השונות. המועדון דורש מאיגוד השופטים להשעות את כותב הדו"ח (השופט שלומי בן אברהם) מכל פעילות עד אשר תתבהר עננת העשן הסמיך המסתתרת מאחורי כתיבת הדוח הזה".

"האירוע חייב להדליק זרקור עוצמתי על ההליכים, אשר מאפשרים לאדם אחד לחרוץ גורלו מבלי לתת דין וחשבון איש".

שלומי בן אברהם בודק ב-VAR | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי