מוחמד השתולל בחדר ההלבשה. לה פמיליה: "חוגג מלכלך עלינו, לא ניפול"

עלי מוחמד | דני מרון

קשר בית"ר ירושלים היה עצבני לאחר ההפסד לבאר שבע ובעט בפח: "עובר תקופה שאחרים לא היו מתמודדים איתה". הארגון על הבעלים: "הוא שוכח - עברנו הכל בחיים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקן בית"ר ירושלים עלי מוחמד עובר תקופה לא פשוטה. אוהדי הקבוצה מארגון 'לה פמיליה' קיללו אותו לפני המשחק מול הפועל באר שבע שלשום (שני) ואף גרמו להפסקת האימון. כעת מתברר כי השחקן השתולל בחדר ההלבשה לאחר המשחק, זאת בעקבות ההפסד 2:1 בו. מוחמד עבר ליד חדר השופטים, בעט בפח סמוך והפיל אותו על הרצפה. בדרך לחדר ההלבשה הספיק הקשר לבעוט בקיר סמוך. "עלי עובר תקופה שאחרים לא היו מתמודדים איתה. הוא עלה לשחק למרות מה שקרה באימון ביום שישי. זה לא דבר פשוט בכלל", ציינו במועדון. אגב, שחקנים נוספים בקבוצה באו בטענות לשופטים, אך הדבר לא צוין בדו"ח משום שלא היה מדובר במילים בוטות.

במקביל לצרות בליגה ולאימון הסוער שצפוי בשישי הקרוב, ארגון 'לה פמיליה' הוציא הודעה בתגובה למסיבת העיתונאים של חוגג אתמול: "משה חוגג עושה הכל כדי לגנוב דעת קהל ולהעצים את העסקה, בכך שעולה כל שעה עגולה ומוציא הודעות ומלכלך עלינו בכל ערוץ טלוויזיוני, רדיו וכל אתר מדיה. לא ניפול לפח שלו. הוא שוכח דבר חשוב – עברנו כבר הכל בחיים", לשון ההודעה.

עוד נכתב: "מי שטוען ש-90% בעד לא עושה מהלכים כדי למשוך עוד ועוד ועוד אוהדים. ככה זה כשהמועדון לא מחובר למציאות. ביום שני יש משחק והקבוצה נראית מקצועית רע מאוד. מתעסקים במועדון בכל דבר מעבר לכדורגל".

'לה פמיליה'. הבאים בתור?
'לה פמיליה' ממשיך במאבק | צילום: אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי