משה חוגג: "ליגת האלופות זה החלום של כולנו"

השייח' חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

בעלי בית"ר ירושלים חזר לישראל, סיפק הצהרה ודיבר על השמועות בנוגע לשייח' חמד בן ח'ליפה: "אם מישהו חושב שבאיחוד האמירויות אתה יכול לקרוא לעצמך 'בן מלוכה' הוא ייכנס לכלא תוך 20 דקות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עברה ימים היסטוריים. אחרי שהשייח' חמד בן ח'ליפה רכש חצי מהבעלות על המועדון בעסקה שמדובר ועוד ידובר עליה רבות, נפוצו שמועות לפיהן בן ח'ליפה אינו קשור למשפחת המלוכה. כעת, הבעלים משה חוגג נחת בישראל, התייחס לטענות הללו ודיבר על העתיד הקרוב והקרוב של הקבוצה מהבירה.

חוגג אמר: "היה שבוע אינטנסיבי, עבדנו קשה מאוד. יש עכשיו הרבה מאוד עבודה מעבר להצהרות והחתימות. אנחנו צריכים לקחת את בית"ר כמה וכמה צעדים קדימה, גם מבחינת תשתיות ובטח מבחינת קבוצה. צריכים שחקנים צעירים, לעבוד על תכנית לעשר שנים ולא על תכנית לשנה-שנתיים. ברוך השם יש לנו את הכלים".

"אני נרגש מהשותפות ומהמשמעות הסימבולית שלה, וגם מהכלים מהמשמעותיים שהשותפות הזו צריכה להקנות לבית"ר", המשיך חוגג. "זה הכי חשוב – איך בונים פה מועדון כדורגל. ליגת אלופות זה החלום של כולנו. אני שמח שיש שותף שיכול להעמיד משאבים כל כך משמעותיים כדי לעשות את זה".

השייח' בן ח'ליפה | Twitter

השמועות על השייח' חמד בן ח'ליפה: "לפעמים המציאות עולה על כל דמיון בהזיות שיש. גם כשאני רכשתי את בית"ר היו כל מיני הזיות. אני יכול לומר שהן גם נמשכו הרבה מאוד זמן, כמעט מדי חודש בחודשו. תמיד המציאות גברה על הכל. אם מישהו מדמיין שמישהו באיחוד האמירויות יכול לקרוא לעצמו 'משפחת המלוכה' ולהישאר מחוץ לכלא ליותר מ-20 דקות שימשיך עם הדמיונות שלו. הסיפור של השם זה עניין משפחתי פנימי שלהם, אני לא רוצה להיכנס לזה. הוא חזר לשם נעוריו לפני כמה שנים אחרי שהייתה סולחה במשפחה. הוא בן דוד של האמיר מאבו דאבי, יש יותר משפחה מזה? בשבילי בן דוד שלי זה משפחה שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי