זעזוע בדרך? מקורבים: "אין את אותה מחויבות כמו אצל איביץ'"

הפסד לסיבאספור יוביל לסיום דרכה של מכבי ת"א באירופה ובהחלט עלול להרעיד את כסאו של דוניס, בסביבת השחקנים טוענים: "הם יהיו אלו שיכריעו, הוא תלוי בהם". אוהדי הקבוצה הדליקו זיקוקים ליד המלון של הטורקים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רוצה להעפיל לשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית ולשם כך כל מה שהיא זקוקה לו זו נקודה אחת בלבד. ליתר דיוק, היא פשוט צריכה להימנע הערב מהפסד לסיבאספור הטורקית – שמבחינתה חייבת לנצח כדי להעפיל על חשבון אלופת ישראל (החל מ-21:55 בספורט1).

במפגש הקודם בין הקבוצות ניצחה מכבי תל אביב 1:2 בטורקיה, משחק שכבר בסיומו הצהירו הטורקים כי הם מתכוונים להגיע לישראל כדי לנקום עליו. אתמול הטורקים אכן הגיעו לארץ ונודע כי הם עשו זאת עם סגל קצר במיוחד של 14 שחקנים בלבד לאחר שנגיף קורונה התפרץ במועדון, אבל במכבי ת"א ממש לא מקלים ראש ומודעים שמשימה פשוטה זו לא תהיה. למעשה, סיבאספור כמעט עם אותו סגל הפסידה רק 1:0 דרמטי לוויאריאל בשבוע שעבר.

כידוע, במחזור הקודם מכבי תל אביב כשלה בניסיון להעפיל לשלב הבא כשסיימה רק בתיקו 1:1 נגד קרבאח האזרית והלחץ רק התעצם בעקבות ההפסד 3:2 למ.ס אשדוד ביום שני. המאמן היווני גאורגיוס דוניס כבר במשחק באשדוד הבין שדיווחים על מעמדו הם עניין של זמן וגם הודה שהקבוצה עשתה צעד גדול לאחור כשהפסידה, אך הדחה הערב מהליגה האירופית בהחלט תרעיד את כסאו בשורות האלופה.

גאורגיוס דוניס | לירון מולדובן

גורם בסביבת המועדון אמר על כך הבוקר: "המאמן תמיד הוא הכתובת בכישלונות והמאמן גם נהנה מכך בהצלחות. כמו כל מאמן ובכל מדינה, גם דוניס תלוי בשחקנים שהוא בוחר ללכת איתם. השחקנים הם בסופו של דבר שיכריעו מה יהיה הערב בבלומפילד".

על פי האימונים האחרונים בקריית שלום, דוניס והצוות שלו ימשיכו לתת אמון בסגל המצומצם איתו הוא רץ במשחקים האחרונים, משמע שהאחריות תהיה בעיקר על כתפיהם של דניאל טננבאום, איתן טיבי , דן גלזר, דור פרץ, איל גולסה, דן ביטון, יונתן כהן ואלכסנדר פשיץ'.

באשר לטעויות הקשות בהגנה באשדוד, אותה דוניס לא מצליח לייצב, אומרים מקורבים לשחקנים: "אין בכלל מה להשוות בין המחויבות, ההקרבה והאנרגיות שהיו בשנתיים הקודמות תחת ולדימיר איביץ' לעומת המצב הקיים".

בנושא אחר: אוהדי מכבי תל אביב, שכידוע לא יכולים לדחוף את הקבוצה בשל מגפת הקורונה, ניסו לסייע בדרך יצירתית כשהגיעו בסביבות השעה 03:00 לפנות בוקר בין רביעי לחמישי לבית המלון בו משתכנת סיבאספור והדליקו עשרות זיקוקים וזאת מתוך כוונה להפריע ולהעיר את שחקני ואנשי הקבוצה היריבה.

יונתן כהן ודוניס, אתמול במסיבת העיתונאים | מכבי תל אביב, רשמי
עוד באותו נושא: גאורגיוס דוניס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי