נמני: "אם חיפה לא תזכה העונה, היא לא תזכה באליפות עוד שנים רבות"

סוכן השחקנים יורה: "לא פוסל שדוניס לא מתאים למכבי ת"א, הוא לא מוצא את הנוסחה. זו התקופה הכי רעה שלה בשנים האחרונות. אירופה? היא קיבלה הגרלה של אחד למיליון". וגם: הצ'אנס הגדול של הירוקים

(גודל טקסט)

אבי נמני עלה הערב (חמישי) לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס למצבה של מכבי תל אביב: "פתיחת העונה הזו מאוד מוזרה", הסביר סוכן השחקנים, שישמש כפרשן במשחק מול סיבאספור. "יש הצלחה שאי אפשר להתעלם ממנה באירופה, אבל היא קיבלה הגרלה מאוד קלה, הגרלה של אחד למיליון. קבוצות מלטביה, אסטוניה וליטא. מכבי עברה אותן די בקלות ונפלה מפלייאוף האלופות ישר לשלב הבתים באירופית, שזה יוצא מן הכלל מבחינה כלכלית, הכנסה של 30 מיליון ש"ח. תוסיף לזה את הנקודות שהיא אגרה בבתים, היא מגרדת את ה-45 מיליון ואם היא תעלה זה יביא אותה ל-53 או 54 מיליון. זה סכום הזוי שמתקרב למספרים של ליגת האלופות. אם היא תעבור את סיבאספור ותעלה, זה יהיה הישג כלכלי ומקצועי".

האזינו לראיון

על היכולת בליגה: "עד עכשיו זו פתיחת עונה רעה מאוד. אני חושב שדוניס עדיין לא מצא את הנוסחה הנכונה ויכול להיות שהוא גם לא ימצא אותה. אני לא פוסל את זה שהוא לא מתאים. כרגע, הוא מוכיח לנו שלא אבל יכול להיות שהוא עוד יעשה את קפיצת המדרגה. הדיווחים על טימורי קצבאיה? השחקנים צריכים להתרכז במה שהם צריכים לעשות, אסור להם להיות מושפעים ממה שכתוב. לגבי קצבאיה, צריך לקחת בחשבון שהוא היה המועמד המוביל לפני דוניס בקיץ, אבל הוא סירב. אני חושב שעדיין מוקדם לחרוץ את דינו של דוניס, למרות שאני חושב שמכבי תל אביב נמצאת בתקופה הכי רעה שלה מזה המון שנים. ליגת העל יחסית חלשה ומכבי לא מצליחה לייצר שום דבר. לדוניס אין שום אוריינטציה התקפית".

על משחק ההגנה: "מכניסים את הקבוצה לפאניקה כשמשחקים עם שלושה בלמים בליגה הישראלית. נגד ואיריאל, שהיא קבוצת צמרת בספרד, מכבי שיחקה עם רביעיית הגנה והיא הייתה יוצאת מן הכלל, זה היה כדורגל פשוט תענוג. ברגע שחזרו לשלושה בלמים, מכבי זו קבוצה שצריכה לייצר. איביץ' שיחק בזמנו עם רביעיית הגנה וזה עבד לו יוצא מן הכלל. זה נכון שהתחלפו שחקנים, אבל דוניס צריך להאמין בסגל שלו ולהיות הרבה יותר יצירתי. משחקים רק שלושה שחקנים בחלק הקדמי, יונתן כהן דן ביטון ופשיץ'. שלושה שחקנים טובים, אבל אין איזון, צריך חלוץ מהיר שיאזן. זה גורם לכל הקבוצות להיערך למכבי, הן יודעות שאף אחד לא רץ לעומק. אלה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון. למרות זאת, מכבי תיאבק על האליפות".

על הסיכויים של מכבי חיפה לזכות באליפות: "לא יהיה למכבי חיפה צ'אנס יותר גדול מזה. אם היא לא תזכה, היא כבר לא תזכה עוד הרבה מאוד שנים. לעולם לא תהיה מכבי תל אביב כמו זו של פתיחת העונה הנוכחית. יש בחיפה בעיה בכמה עמדות, אבל היא לעולם לא תתפוס את מכבי תל אביב ככה, כשהיא מאבדת כל כך הרבה נקודות. יש צ'אנסים בחיים שאם לא לוקחים אותם, אז הם כבר לא יחזרו. אם הם לא ינצלו את זה, זה לא יחזור. מכבי תל אביב לעולם לא תאבד נקודות כמו שהיא איבדה עד כה העונה בליגה, אתם תיראו".

ברק בכר וגאורגיוס דוניס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי