כתובות נאצה רוססו בטדי: "אוהד ב"ש לא יבין מה זה בית"ר"

כתובות נאצה נגד חוגג בטדי |

המלחמה בין משה חוגג ל"לה פמיליה" עולה מדרגה, קללות נגד השייח' על קירות האצטדיון. האוהדת אביגיל שרעבי ל-103FM: "זה כמו שמחר הבן שלי יגיד שהוא רוצה להתחתן עם מוסלמי". המשחק נגד סכנין נדחה ליום שני

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר שבמסיבת עיתונאים חגיגית הוכרזה היסטוריה בבירה (או יותר נכון בדובאי) כשבית"ר ירושלים הודיעה על מכירת 50% מהמועדון לידי השייח' חמד בן ח'ליפה. כתובות נאצה רוססו הערב (שלישי) על קירות אצטדיון טדי.

"שום כאפיה לא יהיה בטדי", נכתב על קירות האצטדיון כמו גם "'שפויים נמאסתם'" וכן קללות נגד השייח' בן חליפה. גם משה חוגג לא יצא נקי ובין השאר כתבו האוהדים "אוהד ב"ש לא יבין מה זה בית"ר", כמובן לאור מעורבותו של הבעלים בעבר בהפועל ב"ש, שם שימש ספונסר ראשי. על הכתובות חתום ארגון "לה פמיליה", אולם הארגון לא אישר אם הם אכן אלו שעשו זאת.

במסיבת העיתונאים היום התבטא בן ח'ליפה נגד ארגון לה פמיליה ואמר בין השאר: "הם שטופי מוח מהצד האפל, נראה להם את האור". נזכיר כי זו כבר הפעם השנייה שאוהדי בית"ר מרססים כתובות נאצה נגד העסקה ההיסטורית. בנושא אחר, לאור התחלואה הגבוהה והסגר הלילי שהוטל על סכנין, המשחק בין הקבוצות נדחה ליום שני ה-14/12 וישודר בחבילת הערוצים של ספורט1.

כתובות נאצה נגד חוגג בטדי |

כמובן שמדובר בעסקה גררה מגוון תגובות בישראל ובעולם, כשחלקן פרגנו וחלקן יצאו כנגד המהלך. היום הביעה את דעתה גם אביגיל שרעבי, אחת האוהדות המזוהות ביותר עם המועדון שהתראיינה ב-103FM ושיתפה את רגשותיה הקשים לגבי המהלך.

שרעבי פתחה את דבריה והסבירה למה העסקה בעייתית: "אני רואה בעיה בעסקה הזו. משה חוגג מצא את הזמן שאין קהל בטדי לסגור את העסקה, אני חושבת שאם היה קהל ביציעים הוא לא היה הולך על העסקה".

האזינו לראיון המלא

בהמשך שיתפה גם את התחושות בקרב האוהדים כלפי משה חוגג: "הוא מכר את העקרונות שלנו, הכל כסף פה. לא באמת אכפת לו מאיתנו האוהדים. מהיום שחוגג הגיע לבית"ר הוא לא ספר את האוהדים, הוא לא מתחבר לאוהדים ואין לו קשר עם האוהדים".

שרעבי גם הסבירה מה היה קשה לה באופן אישי: "זה כמו שמחר הבן שלי יבוא ויגיד לי 'אני רוצה להתחתן עם מוסלמית', זה בדיוק אותו דבר. למה הם לא קנו את הפועל תל אביב או סכנין? לא צפיתי במשחק אתמול. היה לי קשה מאוד לראות את השייח' עם צעיף של בית"ר".

אביגיל שרעבי
אביגיל שרעבי | אריאל שלום

לגבי הקולות השונים הנשמעים בקרב אוהדי בית"ר הוסיפה: "לי מאוד קשה עם כל העניין הזה, ולא רק לי, לכל האוהדים האמיתיים, לא האוהדים בפייסבוק. כשהכל בסדר אנחנו מפרגנים. אני מגיל שבע אחרי הקבוצה הזאת ובחיים לא השתתפתי בהפגנות, אבל העניין הזה מאוד קשה לי באופן אישי".

"היה לי קשה מאוד לראות את השייח' עם צעיף של בית"ר" | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי