בלאגן בבית"ר: עימות בין לה פמיליה לאוהדים שהגיעו לתמוך

אוהדי בית"ר ירושלים בבית וגן
אוהדי בית"ר ירושלים בבית וגן |

אין שקט במועדון מהבירה. מאות אוהדים הגיעו לבית וגן - חלקם מתנגדים לעסקה עם השייח' וחלקם תומכים. עימות בין הצדדים, לה פמיליה שרו: "פאק בן ח'ליפה, חוגג מת". הבעלים הונף כל הכתפיים. כ-50 מאבטחים נכחו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אין שקט בבית"ר ירושלים. אחרי שהשייח' חמד בן ח'ליפה רכש 50% מהבעלות על המועדון, מאות אוהדים הגיעו הבוקר (שישי) למחות על העסקה באימון הקבוצה בבית וגן. חלקם היו מארגון לה פמיליה, המתנגד נחרצות לעסקה, וחלקם תמכו במהלך. במועדון התכוננו היטב למאורע ועוד לפני שהחל האימון הציבו גידוד מסביב למגרש והגיעו כ-50 מאבטחים למתחם.

כזכור, 'המלחמה' בין משה חוגג לארגון לה פמיליה עלתה אתמול שלב לאחר שבעלי המועדון הגיש תלונה במשטרה נגד הארגון והעומדים בראשו. הבוקר נודע כי שניים מראשי לה פמיליה נעצרו ונחקרו, ואחד מהם אף קיבל צו הרחקה לשלושה חודשים מבית וגן ומאצטדיון טדי. במהלך האימון, ארבעה חשודים נוספים נעצרו ונרשם עימות בין המתנגדים לתומכים. כל האירועים והסרטונים לפניכם.

צפו: כל האירועים מהאימון של בית"ר שגרם לסערה

צילום: רוני כנפו, וואלה! ספורט

צפו בעימות בין לה פמיליה לאוהדים התומכים במשה חוגג

צפו בלה פמיליה מקללים את משה חוגג, שאר הקהל הגיב בבוז

עדכונים חיים מאימון בית"ר

8:00: משטרת ישראל הודיעה כי פתחה בחקירה בעקבות התלונה שהגיש משה חוגג נגד לה פמיליה בגין הפרת סדר במהלך אימון מלפני מספר ימים. שני חשודים נעצרו, אחד מהם הורחק מבית וגן לשבועיים. האוהדים הגיבו: מדובר במעצר שווא. המשטרה נתנה עונש מגוחך וסתמי כגון הרחקה לשבועיים מבית וגן אך ורק כדי לרצות את התלונה של אדון חוגג שטוען ש'ניתן לכולם ניתן למחות בצורה שווה'. אם הגענו למצב שמרחיקים אותנו מבית וגן, שזה הבית השני שלנו ולא נותנים לנו למחות בצורה מכובדת ושוויונית, אז כדאי לכולם לפתוח את העיניים ולהבין שאין לו שום סנטימנטים לאוהדים של המועדון שמסרו חלק נכבד מחייהם למען המועדון".

חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

8:30 כ-50 מאבטחים הגיעו לבית וגן, בנוסף לעשרות אוהדים שהביאו עמם שטרות לא אמיתיים של כסף ומתכננים לזרוק אותו אל הדשא בהמשך.

8:58: גם שחקני בית"ר החלו להגיע לבית וגן.

9:00: המשטרה הקימה אוהל מיוחד והמאבטחים שהגיעו למקום עברו תדרוך קפדני. כוחות הביטחון ערוכים לקליטת מאות אוהדים שיגיעו לאימון.

9:20: שלט ראשון של התומכים נתלה בבית וגן: "משפחה לא בוחרים – אוהבים את כל האוהדים. ואהבת לרעך כמוך".

9:30: האימון נפתח. מצד אחד – אוהדים שהגיבו בקללות לחוגג. מצד שני – אוהדים שהביעו תמיכה. המשטרה העלתה רחפן מעליהם על מנת לאתר פורעים.

9:40: המשטרה הודיעה כי עיכבה לחקירה חשוד (תושב הצפון בשנות ה-30 לחייו) שעל פי החשד איים על אנשי תקשורת הבוקר בבית וגן.

9:55: מאות כבר בבית וגן. חלק האוהדים קיללו את בן ח'ליפה: "פאק בן ח'ליפה, פאק דובאי". אחרים עודדו את חוגג וקראו: "יאללה בית"ר".

10:05: האוהדים תלו שלט: "לא מוכרים עקרונות בכסף", מקללים את חוגג ובן ח'ליפה.

10:15: לה פמיליה שרו "משה חוגג מת", הקהל שמנגד שרק בוז. לצפייה בסרטון

10:20: בלאגן באימון: אוהדי לה פמיליה נכנסו לצד של האוהדים התומכים, עימות החל בין הצדדים. המשטרה מתערבת ומנסה להפריד.

10:22: בית המשפט קיבל החלטה: האוהד שהורחק מבית וגן לשבועיים קיבל הארכה והרחקה גם ממתחם האימונים וגם מאצטדיון טדי עד ה-10 לפברואר.

10:23: עשרות שוטרים הגיעו וחצצו בין מחנות האוהדים על מנת למנוע מהתגרה להתפתח. מספר אוהדים מיציע התומכים ספגו מכות מאוהדי לה פמיליה שהגיעו כמובן בלבוש שחור. לאחר שהמשטרה התערבה שרו התומכים: "אני אוהב אותך בית"ר". אגב, חלק מהתומכים הגיעו עטופים בדגל ישראל.

10:25: משה חוגג הגיע לאימון, נכנס לצד של תומכיו וזכה לעידוד: "משה חוגג נשמה". האוהדים הרימו אותו על הכתפיים ושרו: "אנחנו אוהבים אותך". הבעלים התעטף בצעיף של המועדון ודגל ישראל.

משה חוגג על מונף על הכתפיים | מעוז צור

11:00: מקבוצת האוהדים "הרוב כבר לא דומם" נמסר בתגובה להתפרעויות: "אנו מפנים אצבע מאשימה למשטרה. המשטרה ידעה על המפגן ולא נערכה אליו כראוי. לא יכול להיות שהשוטרים מלווים כמו שושבינים את התוקפים, מאפשרים להם לשדוד את התוף, להכות אוהדים ולאיים על אחרים מבלי שננקטה כלפיהם יד קשה. 'אוהד' שחוטף באלימות תוף לילד בית"רי הוא הרבה דברים, אוהד בית"ר הוא לא. אנחנו לא מפחדים מאף אחד ומקווים שהמשטרה תתעשת לפעמים הבאות".

11:03: בית"ר פרסמה פוסט באינסטגרם: "מודים לכם על התמיכה".

11:39: שוטרי משטרת ישראל עיכבו ארבעה חשודים נוספים (מרכז הארץ, בגילאי 29-18) בחשד שהפרו את הסדר במקום ותגרה במקום ציבורי. החשודים הועברו לחקירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי