מימר יפוטר? גולן לשחקנים: "כל תוצאה פרט לניצחון תוביל לזעזוע"

לפני המשחק מול בני יהודה, אותו הגדיר במועדון כ"להיות או לחדול", היועץ המקצועי הבהיר: "לא אתן לאף אחד להרוס את חדרה". בקבוצה הודו: הפסד יגרום לשינויים דרסטיים. מרשל אודה: "נגיע עם אש בעיניים"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

"להיות או לחדול", כך מגדירים בהפועל חדרה את משחק החוץ מול בני יהודה (שבת ב-17:20). אחרי שמונה משחקי ליגה, קבוצתו של שרון מימר ניצבת במקום האחרון בטבלה, כשהפער בינה לבין חוף מבטחים, שם ניצבת במפתיע בית"ר ירושלים, עומד על שלוש נקודות.

בחדה מבינים מבינים כי הם חייבים להתחיל לאגור נקודות בהקדם וסימנו את המשחק מחר כמכריע. במהלך השבוע נערכו שיחות עם השחקנים, כשבמהלך אחת מהן היועץ המקצועי אורן גולן הבהיר: "כל תוצאה פרט לניצחון תוביל לזעזועים. לא אתן לאף אחד להרוס את הפועל חדרה".

בחדרה הודו כי הפסד לבני יהודה עלול להוביל לסיום דרכו של המאמן שרון מימר, שהגיע במהלך העונה שעברה על חשבון אורי גוטמן, כשגם שחקנים בכירים בקבוצה עודכנו כי הם עשויים לקבל הודעה על שחרור מיידי מהמועדון. "אם נפסיד בבלומפילד, יהיו כאן כמה וכמה שינויים דרסטיים".

שרון מימר | ברני ארדוב

ומה קורה מבחינה מקצועית? מקסים פלקושצ'נקו הפצוע ייעדר, אך לסגל עשוי לשוב יאיא מלדג'ה שחזר לאימונים לאחר חודשיים. מימר טרם החליט לגבי השיטה בה יפתח, כשההערכה היא שהמאמן יעלה עם רביעיית הגנה. נועם כהן יעלה בצד ימין על חשבון דיא לבאבידי המורחק. בהתקפה, שובל גולן עשוי לפתוח במקום רודריג בונגונגי.

מימר אמר לקראת המשחק: "אנחנו הולכים למשחק שהוא קרב הישרדות בשבילנו, נעשה הכל על מנת לנצח את המשחק כדי לתת קצת שמחה ונחת לאוהדים שלנו ולכל מי שהמועדון חשוב לו".

החלוץ אודה מרשל, מלך שערי הקבוצה, הוסיף: "באף אחד מהמשחקים העונה לא ממש נפלנו מהיריבות, ותמיד זה הוכרע על הדברים הקטנים. אנחנו נגיע מחר מרוכזים ועם אש בעיניים כדי לנצח ולצאת לדרך חדשה. כל קבוצה בליגה הזו יכולה לנצח כל קבוצה ובכל מגרש, והגיע הזמן שגם המזל יהיה לצידנו. המקום האחרון הוא לא המקום הטבעי של הפועל חדרה, ונעשה את הכל על מנת לברוח ממנו כמה שיותר מהר".

הרכב משוער, הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', נועם כהן, ג'ונתן סיסה, עוביידה חטאב, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, עומר לקאו (מנשה זלקה), ריף מסיקה, גוסטבו מרמנטיני, שובל גוזלן (רודריגו בונגונגי), מרשל אודה.

מרשל אודה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי