ווילדסחוט חזר לאימונים מלאים, אשכנזי בתמונת ההרכב להפועל ת"א

יאניק ווילדסחוט | מאור אלקסלסי

בשורות טובות למכבי חיפה: ההולנדי ייכלל בסגל למשחק מול האדומים ביום שני, הקשר עשוי להחליף את אבו פאני ב-11. עסקת אלחמיד תהפוך רלוונטית רק אם תלך על פי הדרישות הכספיות של הירוקים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה קיבלו אתמול (חמישי) יום מנוחה והיום הם ישובו לאימונים ויגבירו את ההכנות לקראת הקרב מול הפועל תל אביב ביום שני. למרות פתיחת העונה של האדומים, בכרמל מתכוננים למשחק קשה בידיעה שהקבוצה של ניר קלינגר תעשה הכל כדי לא להפסיד שוב בסמי עופר: "מדובר בחיה פצועה ואלה המשחקים הכי קשים", אמרו במועדון".

הבשורה המשמחת מבחינת ברק בכר היא חזרתו של יאניק ווילדסחוט לאימונים מלאים. אם שחקן הכנף אכן ישלים היום אימון מלא, הוא ייכלל בסגל ביום שני. ההולנדי מצטרף ליובל אשכנזי, שכבש חזר לסגל לפני עשרה ימים ואף נמצא בתמונת ההרכב. אם הקשר יעלה ב-11, מוחמד אבו פאני יירד לספסל אחרי שרשם משחק פחות טוב ב-0:3 על בני סכנין.

אבל כך או כך, הסגל של מכבי חיפה סוף סוף חוזר להיות קצת יותר רחב ולבכר יהיו יותר אופציות איכותיות מהספסל. "אנחנו שמחים שלמרות שהיו לנו כמה חיסורים בכל זאת המשכנו לנצח, אבל למרות זאת אנחנו צריכים סגל רחב", אמרו בקבוצה.

יובל אשכנזי | דני מרון

לקראת חודש ינואר, הצוות המקצועי צריך לקבל החלטה של עתידו של גודסוואי דוניו, שבינתיים לא מציג את היכולת שציפו ממנו. בצוות המקצועי מתכוונים להמשיך לתת לחלוץ צ'אנס, אך אם לא יהיה שיפור – ייתכן שיעזוב.

כפי שפרסמנו, גם ארנסט מאבוקה עשוי לעזוב אחרי שרז מאיר תפס לאחרונה את מקומו של הקמרוני בהרכב. מאיר אף צפוי לחתום בקרוב על חוזה חדש לשלוש שנים. בנוגע לחאתם עבד אלחמיד, שהביע בסקוטלנד את רצונו לשוב לישראל, הדבר יהפוך רלוונטי רק על פי הדרישות הכספיות של הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי