בן שמעון לא תרגל הרכב: "לכולם יש סיכוי לפתוח"

מאמן מ.ס אשדוד שמר את הקלפים קרוב לחזה לקראת המשחק נגד כפר סבא (שבת ב-15:00) ועדיין לא ברור האם אזולאי ויחזקאל, שכבשו נגד מכבי תל אביב, ישובו ל-11. המאמן הזהיר את חניכיו מפניו של קיזיטו

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הענק על מכבי תל אביב, מ.ס אשדוד תתארח מחר (שבת ב-15:00) אצל הפועל כפר סבא למשחק שיוציא לדרך את המחזור העשירי בליגת העל. הקבוצה של רן בן שמעון תנסה להוכיח שהיא מסוגלת לשמור על יציבות, כששלוש נקודות מחר יעמידו את מאזנה על ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים וידביקו אותה לפחות זמנית לשתי המוליכות.

במהלך השבוע פעלו בן שמעון והצוות במטרה להוריד את השחקנים לקרקע ולגרום להם לעשות את ההפרדה, כשאחת המטרות היא לשפר את היכולת שהייתה די פושרת בניצחון על מכבי תל אביב. מבחינה מקצועית, בן שמעון תרגל מספר הרכבים שונים באימוני השבו, אך היום, באימון המסכם, הוא לא תרגל את ההרכב ובכך שמר את הקלפים צמוד לחזה במטרה לשמור את חניכיו דרוכים.

"לכל שחקן בסגל שלנו יש סיכוי לפתוח בהרכב וההחלטה הסופית איך ורק של הצוות המקצועי", הסבירו הבוקר בסביבת המועדון. מול מכבי תל אביב, כזכור, שלומי אזולאי ושגיב יחזקאל פתחו על הספסל, אך עלו במחצית השנייה, כבשו שערים יפים וסחפו את הקבוצה לניצחון הגדול ביותר שלה העונה והעניקו ניצחון ראשון על הצהובים מאז 2013.

שגיב יחזקאל | לירון מולדובן

באשדוד נערכים לכך שהפועל כפר סבא לא תגיע להסתגר ומודעים למשחק המעבר המהיר של היריבה מהשרון. על המוקד השבוע היה החלוץ לוואגה קיזיטו, עליו התבקשו שחקני הקבוצה מעיר הנמל לשים דגש. בתוך כך, בקבוצה הרעיפו שבחים על זוהר זסנו וגילי כהן שעלו גם הם מהספסל מול מכבי תל אביב והציגו יכולת טובה שסייעה בדרך לניצחון.

בן שמעון אמר לקראת המשחק: "משחקי ליגה נותנים לך אפשרות להתאושש אחרי הפסדים ואפשרות לתקן אחרי ניצחונות. אנחנו נגיע מאוד מרוכזים. אנחנו לא רגילים לשחק ב-15:00, אבל לא נתייחס לשעת המשחק, לא למצב הדשא ולא לשופטים. נעשה את הטוב ביותר על מנת לנצח".

הרכב משוער, מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני, מונטרי קמאהני, מוסא בגאיוקו, פראס אבו עקל., רועי גורדנה, שלומי אזולאי (חמודי כנעאן), שגיב יחזקאל, פאהד באיו (דין דוד).

גאורגיוס דוניס, רן בן שמעון | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי